fredag 15. mai 2015

Love at first sight...


...var det nok ei som både tenkte og følte og merket da hun en gang var på tur til London.Dette fugleburet måtte hun ha,og jammen skulle hun klare å få det med seg på flyet tilbake til Norge.
En romantisk start på denne kjærlighetshistorien,ikke sant?
Men kjærligheten tok etterhvert slutt,og damens eier bestemte seg for å kvitte seg med fugleburet,og la ut annonse på Finn.
Der var det et par brune glugger som fikk se bildet og nok en gang ble det "love at first sight"!Buret har liksom den virkningen ;)
De brune gluggene de var mine,og jammen hadde jeg ikke flaks og så ble buret også mitt!Ihvertfall i teorien.Problemet var at buret befant seg laaaaangt vekke fra sitt tilkommende nye hjem, og der har det stått på vent langt og lenge.Jeg har prøvd diverse fraktmuligheter siden jeg ikke skulle nedover landet selv,og til slutt fikk jeg napp hos noen i Stryn som skulle kjøre forbi og kunne plukke det med seg - snille folk :)
Men tror dere ikke at tålmodigheten har fått prøvelser som nesten ikke har vært til å holde ut,jeg og mine nye kjærlighet har måttet jobbe for forholdet vårt og avstandsforhold er jammen ikke greit.En lidelse rett og slett!!!!
Så nå var det på tide å få det til å klaffe både for meg som skulle hente buret og for de jeg skulle hente buret hos,basta bom!!!
Og i dag skjedde det!


Om jeg var forelsket fra før av vet jeg sannelig ikke hva jeg er nå,det må multipliseres noe så voldsomt!Stiv,støl,sliten - etter en fantastisk vakker dag og kjøretur har buret bare fått komme seg så langt som opp på kjøkkenbordet.Men det er ihvertfall her!
Fra London til Østlandet,derfra til fagre Stryn og endelig er det hjemme hvor det skal være,hos meg!Og sammen skal vi leve lykkelig i alle våre dager!
Snipp,snapp,snute.... 

(Jada,det ble litt sånn finn fem feil bilder men er man forelsket så er man forelsket tji-hi!)


3 kommentarer:

  1. Lovely birdcage in my favourite colour :)

    SvarSlett
  2. Jeg kan godt forstå at du blev forelsket. Den er da nydelig og fin. Og sikke en rejse den har været på, er sikker på den er landet det rigtige sted nu.
    Jeg sidder her tidlig morgen - ligesom dig - og venter på at manden skal vågne og det skal blive formiddag, så vi kan komme på kærestetur. Vi kører op til nordjylland til en fantastisk have vandring for så at overnatte på hotel og så videre til endnu en havdevandring næste dag. Det skal blive så godt med ny inspiration og tid alene. Kan allerede nu mærke at det bliver en god dag. Ønsker dig og dine det samme.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  3. Åååå, det buret var nyyyydelig. Skjønner godt ditt varme forhold til" herligheten". Nå skal jeg male et av mine, hehe.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.