torsdag 30. april 2015

Sååååå glad....


..er jeg at det faktisk ikke finnes de helt rette ordene!
Ikke finnes de helt rette bildene heller enda,men de kommer nok.I mellomtiden kommer noen litt mmindre perfekte bilder som viser hva jeg er glad for i det minste.
Snilleste flinkeste pappa´n på hele 75 har kommet og hjulpet den skrullete dattera si med gjennomføring av diverse idèer - og først ut ble å kle inne soklene under altanen!
Hadde i mange år tenkt at her skulle jeg ha Kloppen-søyler,men fikk et dilemma da jeg fant ut at de hadde sluttet å lage glatte,koniske.Dvs at de smalner inn oppe.Nå er Kloppen-søylene rett og det vil ikke jeg ha noe av !

Tilfeldigvis ble blikket mitt fanget av et bilde i en boligreportasje i Jeanne DÁrc Living bladet i fjor en gang.
Der var noen søyler jeg kunne like - bladet ble lagt en helt spesiell plass slik jeg kunne finne det akkurat når jeg skulle herme

Her er pappa i godt gang,litt priking og makking men etterhvert gikk det unna så det suste og søylene er nå oppe!Og jeg svever på en rosa sky av fornøydhet,lykke og takknemlighet. 
Pappa har gjort kjempefint arbeid etter alle strenge kriterier dattera setter (stakkars fyr), nå mangler det bare noen lister nederst,underst og midt på.Og selvfølgelig maling!
Dette kommer til å bli fiiiiint!!!!!!


Jeg hjalp til der jeg kunne, og innimellom det lille jeg kunne bidra med så begynte jeg å styre litt med småtteri rundtom i hagen. Plukket litt rusk,og satte frem igjen dette settet!


Det ble jo så skjønt nå som plommetreet er i blomst at jeg bare måtte knipse et par bilder når jeg først var i farten.Veldig greit å ha noe som ser litt koslig ut oppi alt som ikke ser fullt så koslig ut rundtom!Men jammen blir det bedre og bedre dag for dag!
Tenk i morgen er det Mai,nå spretter snart "alt" ut og det gledes til alle de skjønne små knopper her og der skal få vise frem hvor fine de er...og mange av dem ble plantet i fjor og er nye bekjentskap,blir de slik man trodde???
En spennende,deilig tid i møte nå...

...er det ikke deilig???


5 kommentarer:

  1. Åååå så snill og flink en pappa du har! Dette ble knall! Vi har bygget inn og fikset litt på stokkene våre vi også, det ble sannelig nivåheving. Var det ikke pappan din som bygget tørkestativ til deg også? Men du, dattera hans er sannelig flink hun også! Det flotte gulvet ditt da..... Jeg er imponert! Dessuten er jeg så glad for at du fikk lagt igjen en kommentar til meg :) Endelig virket det igjen! Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. For en genial ide å kle inn stolpene på denne måten! Veldig snilt av pappaen din å hjelpe til som snekker :-) Ønsker deg en fortsatt fin helg og mange glade og blomstrende maidager. Ps. Det cafe-settet var kjempefint under plommetreet!
    Klem og smil fra Berit

    SvarSlett
  3. ti hi ser deg for meg hoppende glad
    sån blir jeg også
    dette blir virkelig flott
    flinke pappan din
    og flinke kreative du
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  4. Så snill og flink pappa du har- herlig :) De søylene blir nok flotte ja- gleder meg til å se de helt ferdig.

    Herlig nydelige bilder :)
    Her skal jeg se på at det går fremover med plattingen i dag. Det tar sin tid for jeg har en mann som har blitt supersosial og nå har vi jo fått mange naboer :) Han kan vente med det der til han er ferdig, hi hi :) Jeg har prøvd å gjøre litt når han står og er sosial- men det får jeg jo ikke lov til- så jeg roper på tålmodigheten i dag.

    Ha en fin dag min venn :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  5. Vilken snäll pappa du har :-) och fint lär det bli, ser fram emot bilder framöver, hoppas ni haft en fin helg, kram VIOLA

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.