mandag 23. februar 2015

Slutt på den tida...


...da Fredagen var ukens høydepunkt tv-messig.Lenge,lenge før den tid igjen var til og med Lørdagen en højdare - men det tror jeg må ha vært i forrige århundre ! Dan Børge Akerø og sånt ;)
Det er i dag jeg skal kose meg.Kosemose faktisk!


Krype så godt til rette som mulig under pledd og blant puter.
Sikkert finne noe godt å spise på - en pizza kanskje?
Pysj allerede nå,og klokken er bare 18.oo på kvelden!
Shame on me - det var ikke noe til husmoremne!
Gjett om jeg er klar!


I love Mondays!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.