lørdag 15. november 2014

Tis til redigering....





...god morgen på en utrolig vakker og flott November-morgen,ihvertfall her på Sunnmøre!

I dag tenkte jeg at jeg endelig skulle ta meg tid til å skrive hvilke redigeringsprogram jeg bruker,siden det er så mange som spør!
Det er utrolig hva slags effekter man kan få til,og hvilke forbedringer man kan gjøre med et i utgangspunktet dårlig bilde,eller aller helst et godt bilde ;)
Muligheten er der for den som vil!!!
Iallefullefall - som regel lager jeg innleggene mine på Mac´en og da bruker jeg det som heter Picmonkey!
Veldig enkelt og sytalaust,men mange muligheter.Oppgraderer du til Royal og betaler en liten sum hver mnd får du enda flere muligheter!
Når jeg bruker vanlig pc bruker jeg et program som heter Photoscape!
Jeg synes det også er enkelt og supert,og Photoscape er også gratis!
Det finnes nok maaaaange flere gode redigeringsprogram på nettet,let og du skal finne - er det ikke det man sier?
Legg gjerne igjen kommentar eller link til det du bruker :)

Ha en fin lørdag alle sammen,nå må jeg ut på tur med utålmodige hunder,håper dere ble litt klokere dere som lurer -
dere får teste litt selv og prøve litt frem og tilbake:

redigering er gøy :)

4 kommentarer:

  1. Good morning Tove! Two of my favorite objects here: CROWNS and a MANNEQUIN! Lovely share today! Anita

    SvarSlett
  2. danke für die schönen bilder und inspirationen!!! einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  3. Takk for tipset. Det jeg også synes du er veldig god på, er å få til flotte utsnitt i bildene dine :-)

    SvarSlett
  4. Tack för tipset! PS är ju såååå krångligt då detta tackar jag för...
    Vackra bilder du visar!
    Kram,
    Titti

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.