onsdag 26. november 2014

Snadder til kvelden...


...her en dag fikk jeg lyst å prøve en oppskrift på noen kjeks en dame la ut på FB.Det var ikke mye knaing og elting og såntslags som fingrene mine ikke liker,så da var det ingen grunn til å ikke prøve!
Oppskriften baserte seg på den gode Suksessterten,en kake Martine fikk skikkelig sansen for i konfirmasjon tidligere i år!


Da kunne det vel være koslig å overraske henne tenkte jeg !
Det passet forøvrig veldig bra,i og med at det plutselig "kom rekende" et nydelig stettfat fra PIP fra en vennine, i tillegg til en skjønn liten bolle! (Tusen takk til snille Heidi ).


Skal love det var ei som hoppet av glede da hun kom hjem fra skolen..kjeksene var ikke helt ferdige da men hun fikk ihvertfall øye på en viss gul krem,og slikkepotten fikk leve opp til navnet sitt og ble slikket ren for hver en dråpe med krem!


Slik ble kjeksene  når de var ferdige, - selve kjeksen er i grunnen bare malte mandler og stivpiskede eggehviter m.sukker,og fyllet er eggekrem og til slutt er kjeksen duppet i smeltet sjokoldae.En liten deilig og søt konfektbit rett og slett! Anbefales !!!!
Oppskriften på kjeksene "Trines gule bomber/Suksesskjeks fant jeg her for deg som har lyst å prøve :)

Nam nam!


3 kommentarer:

  1. mmmmmh, das sieht lecker aus!!! tolles geschirr!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  2. Good morning Tove! Miam Miam (French) or Yum Yum (English) - no matter how you say it, coffee or tea and something sweet and bright is DELICIOUS!! Happy day! Anita

    SvarSlett
  3. Kjenner at jeg sikler både på kjeks, fat og bolle her jeg sitter :-) Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.