onsdag 8. oktober 2014

Hopp i det...



…tenkte jeg bråkjekk,med Pippi-mentaliteten på plass:
"Det har jeg ikke gjort før,så det klarer jeg sikkert!"
Og om jeg klarte å agere som kan vel diskuteres,-
men nå er det ihvertfall gjort!!! Martine ville ha råååsa hår og siden det bare var en toning så kunne hun få lov til å prøve det,siden det vaskes ut etterhvert (noe hun forresten er i full gang med for hun var visst ikke helt fornøyd)
Linus er det straks verre med...hjelper ikke mye å vaske håret for de skjønne,lyse lokkene kommer ikke på igjen!Men den oransje fargen forsvinner riktignok!Det ble en liten impulsklipp på guttefanten,skulle egentlig bare ta litt av luggen og før jeg visste ordet av det hadde jeg lett frem klippemaskinen og kjørt på!Jaja,det vokser ut igjen trøster jeg meg med,jeg liker Linus´en vår best med litt mer hår men for han selv var det nok godt å få vekk litt hår (om enn litt mye!)
Konklusjonen er (som vanlig):

De gærne har det godt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.