tirsdag 14. oktober 2014

Heldigvis...


...lønner det seg å surfe på nettet både på dag og natt.
Ihvertfall innimellom.I går var det en slik innimellom-dag,og jeg skulle få meg et skjønt gammel bord med en dame borti Ålebyen!
Men når jeg kom dit lurte hun på om jeg kanskje var interessert i et annet bord og et par stoler også,og da jeg fikk se sakene hun snakket om var det tommelen opp!Perfekt faktisk!


Enda står det bare utenfor husveggene,men planen er å bruke ihvertfall det grønne,skjønne settet ute - og da er det greit at det ikke er noe man er redd for og som er kostbart,slik som det kan blåse rundt husveggene her!Men det skal sies,jeg skal nok passe godt på dette også jeg for fargen var jo bare helt perfekt og glir rett inn i resten av "samlingen"! Takk snille dame!
Og endelig fikk jeg en lenge etterlengtet lyspære inni hodet som lyste opp,- for på fremsiden av huset vårt har jeg tenkt å lage en slags hage!Jeg skriver en slags,fordi det er ikke snakk om noe område med plen,men heller lage grupperinger med bord og planter,og kanskje noen bed med grusganger mellom.Det har ikke blitt gjort noe der siden vi nettopp har gravd opp og skiftet kloakkledningene,og vi må også knyte oss på offentlig kloakk.
Men det verste gravearbeidet er gjort og dermed kan jeg begynne å styre og stelle her også!Måtte bare finne ut hvordan først og det var denne lyspæren som slo seg på!Juhu og jippi og hallelujah!
Det er så gøy når man minst venter det,så plutselig kommer åpenbaringen!Og plutselig kom det er par bord til prosjektet også

- ganske så perfekt!


2 kommentarer:

  1. Congrats Tove they are just beautiful and lucky them to be in such a good plays now.
    hugs from Iceland
    Stína

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Så heldig du var, to supre og herlige kupp!! Lucky you!!! ;o)
    Leste det forgje innlegget ditt også, imponerende hva du kan finne på i med i løpet av natten...;o)
    Ser vi har den samme drømmen om å opne en butikk eller lignende, og kunne leve av hobby og interesse. Det er den S T O R E drømmen min!!
    Men skulle så gjerne hatt noen å gjort det sammen med.... hadde vært litt meir trygghet og praktisk å vært to, spesielt når en skal ut på reise å finne nye ting... Har også noen ideer til alternativ drift også, er jo mykje en kan hekte sammen med gjenbruk....
    Vel, kanskje ein dag blir drømmen til virkelighet..... handler litt om å tørre å ta sjansen også... ;o)
    Ønsker deg ein fin, fin dag og forhåpentligvis ei god natt søvn... ;o)
    stor klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.