fredag 31. oktober 2014

Give-away...


...det er fredag og favorittkosedagen,skal vi slå til og feire det littegranne? Selv om jeg egentlig er litt sur?Fordi Gubben har nemlig såkalt oppdatert Mac´en,og det liker kjerringa slett ikke!
Ingenting fungerer som det skal,men etter litt mer knoting enn vanlig blir det ihvertfall et innlegg fra denne kant;)


Veeeeldig stresset i dag.I helgen blir det bursdagsfeiring for Linus´en vår som blir 9,og da er det masse som må gjøres.Begynte så smått tidlig i uken,syntes det stod til og var så fornøyd med meg selv,men fingertuppene mine er ikke samarbeidsvillige altså og tåler knapt berøring!I går var vi på samlingsstund for 6.klasse og jeg blir totalt ødelagt av å sitte på tribunene,så det blir ei skeiv og skakk kjerring som skal leke Duracellkanin i dag!
Tenker det blir bra til slutt,det gjelder å ha troen ikke sant?


Men altså,fredag dere - straks November huttemegtu,synes jeg ser jul overalt og jeg lukker øynene så godt jeg kan,vil ikke se jul enda hverken i butikker eller i sosiale media!!Så her klasker jeg til med glade pasteller og alt annet enn jul.Men det lekre koppestativet fra BBloomingville kler nok utmerket godt jul også,ser vi det ikke for oss kanskje?Å joda!Alt kler den smukke ;)


Premien på denne månedens give-away er altså koppestativet på bildet, men koppene vil jeg beholde selv!


reglene er akkurat likedan som de pleier å være:

* 1 lodd for kommentar
* 3 lodd for å bli/være følger
*5 lodd for å dele i sosiale medier,
på blogg,Facebook eller Instagram ( husk å tagge:
#tovessammensurium @sammensuriumet )
Bruk det siste bildet!


Du kan med andre ord delta med opptil 9 lodd,og alle er selvfølgelig hjertelig velkommen til å prøve lykken!

Da skal jeg prøve lykken som den tidligere nevnte kaninen,wish me luck og ha en vidunderlig fredag godtfolk!

Tvi,tvi!



15 kommentarer:

  1. Hi.
    I've just started learning Norwegian and I visit your blog very often.
    Take care.
    Sophie

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Så flott gåve du gir vekk, eg kastar meg på og krysser fingrer og tær... ;o)
    Då vert det 4 lodd på meg!
    Masse, masse lykke til med både forberedelser og feiring av 9 åring!
    Blir nok flott skal du sjå!!
    God, god helg!
    klem

    SvarSlett
  3. Lykke til med bursdagsfeiringen i helgen! Tror det blir toppen! ;)
    Så flott og praktisk koppestativ. Jeg prøver lykken med hele 9 lodd.
    Ha en fin fredag, og riktig god helg! :)

    SvarSlett
  4. Good morning Tove! Count me in for the giveaway, PLEASE! And what lovely colors you share today! Happy Friday! Anita

    SvarSlett
  5. Du er veldig generøs med gavene dine.Jeg deltar med 4 lodd.
    God bedring til fingrene dine og god helg til deg!
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett
  6. tolle tassen und ich liebe den ständer!!! danke für die wunderschönen bilder und inspirationen, einen schönen freitag wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  7. Lovely give away...!!......my deur Tove Will you please email me?...i do not understand why i hear nothing more from me.....!...please mail me...!!!...thanks Ria ...x!

    SvarSlett
  8. Flott stativ, men dessverre har jeg ikke plass på kjøkkenet mitt. Så mange fine forskjellige kopper du har, og en flott måte å oppbevare koppene på. Ønsker meg nytt kjøkken med bedre benkplass:)

    Ha en flott helg, Tove!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  9. Så fantastisk giveaway igjen her hos deg Tove !
    Melder meg på med full pott .

    Ha en fin feiring og en strålende helg .
    Håper fingertuppene er bedre ...
    klem Anne

    SvarSlett
  10. Beautiful photographs , I wish you a happy weekend

    SvarSlett
  11. Oj, for en flott give-away! Jeg deltar med 4 lodd. lykke til med bursdagsfeiring og helsa, alltid like gildt å kikke innom deg.
    Ha en super helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  12. Så flott give away =)
    Jeg blir gjerne med i trekningen, og trekker 9 lykkelodd =)

    Håper du etterhvert får slenge deg nedpå sofaen med beina på bordet, og nyte at det er lørdagskveld!
    Håper feiringen har gått bra i dag =)

    Fortsatt god helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  13. Det var en flott gave - jeg prøver lykken med 4 lodd :) lykke til med bursdag, jeg håper fingrene spiller på lag :)

    Alltid like hyggelig å se innom deg her inne! Klem

    SvarSlett
  14. SÅ herlig give away. Har kikket på dette koppestativet flere ganger. Deltar på alle punkter. Delt link i bloggen min. Takk for at du gir oss muligheten for å vinne så fin premie. Ha en finfin november.

    SvarSlett
  15. Prøver lykken med 9 lodd :) Delt på instagram!! Er kjempe gøy å følge deg, utrulig my fine bilder!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.