mandag 2. juni 2014

Sånn helt plutselig...


…kom en idè dalende nedi topplokket i går!
Holdt på å male det nye espalièret ved siden av porten her,da jeg fant ut at jeg måtte ha "etkvart" på veggen!!!
Og siden det er et mikk-makk uten like og tar lang tid å male et espalièr,så fikk kjerringa meget god tid til å tenke på alternativer til hva hun kunne gjøre med veggen.Og endte opp med at et vegg-ord kunne vel være fint?!
Tok en liten "Espelid" og fjuska litt,-inn på data´n og finne sjabloner som jeg tegnet av,klipte ut og så til slutt svampet jeg trykket på veggen,enkelt og greit!!!!


Martine og Linus kom hjem fra hyttetur med besteforeldrene og da hun fikk se morens kunstverk sa hun:

"Mamma - he du malt en mygg?"



 Et insekt av ett eller annet slag er det ihvertfall,i tillegg til en oppfordring til alle som måtte gå ut og inn porten om å huske å lukke den!Synes det passet veldig så godt her jeg,og sier jeg meg fornøyd med mitt lille prosjekt.Nå,som du kanksje ser,må neste prosjekt være å male selve porten slik den blir hvit og fin


9 kommentarer:

  1. Kjempefint ble det! Riktig så kreativt var det også.....skulle gjerne lånt noen av de evnene der ibandt :-) Ha en superfin kveld!

    SvarSlett
  2. Kjempesøt sjablong og porten var også veldig fin!

    SvarSlett
  3. Så fint, og endelig har jeg sat mig ved computeren for når jeg besøger din blog på min ipad, så lukker safari - er der andre der har oplevet det med din blog?
    Hilsen Lise

    SvarSlett
  4. Dette ble sååå fint!..en flott ide:)
    Takk for din hyggelige hilsen hos meg:)

    SvarSlett
  5. dette likte jeg så godt....du er så kreativ og gjør det så fint :-)

    klem tone

    SvarSlett
  6. Ja sånn helt plutselig kom jeg på at jeg måtte innom med en nattaskattaklem:))))

    GU kor fint du har dillet!
    Du er jo så kreativ at jeg nesten blir irritert knis ......
    Dåneskjønt altså,flinka!
    Nattaskattaklem ;)

    SvarSlett
  7. Så utrulig kreativt og flott og så den fine porten,du har det virkelig sjarmerende og fint:)
    Herlig med sola som skinner og,her er det litt overskya idag men håper sola titter fram!

    Ønskjer deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Synes det ble utrolig fint med den "myggen" jeg! Så kreativ du er.

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.