fredag 16. mai 2014

Hersens fotball….


…jeg er helt ute av stand til,ihvertfall uvillig til å skjønne hvorfor en fotballkamp må skvise ut Norske Talenter,så nå sitter jeg her og furter litt og synes hele TV2ensemblet er en gjeng med idioter!!!!Mens andre sikkert er strålende fornøyd??
Det skal noko til å gjera alle til lags,- jeg får se det positive i det for nå kan jeg ta meg en koslig bloggerunde og ikke minst ønske de som titter innom en fin kveld videre!

Som dere ser så har jeg plukket inn eplegreiner.Det var kanskje litt i tidligste laget å dra på eple-slang,men jeg klarte rett og slett ikke å holde meg unna det vakre treet jeg gikk forbi i går.
Kjekt med korg på sykkelen,så kan man snike litt oppi den når man er ute og turer likevel ;)

Fin fredag!


3 kommentarer:

  1. heldigvis ikke fotball her ;-) men Norske Talenter :-)
    epleblomstring er det vakreste jeg vet .....nå blomstrer mine snart :)

    Ha en fin 17.mai feiring!
    klem tone

    SvarSlett
  2. Happy 17 mai snart;)))
    Jeg har vært på Brann stadion sammen med 16000 andre;)))
    Og Brann tapte;(((
    Fikk melding om at jeg var på tv isted... Ho ho noe positivt med å være på fotballkamp :)))))

    Kos dere massevis
    Skal hilse fra Blippen ❤❤❤

    God klem med iskrem!

    SvarSlett
  3. Toves so beautiful I love seeing all of the gorgeous photos on Instagram! Have a wonderful weekend my sweet friend
    KAte xoxo

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.