torsdag 27. mars 2014

Bye,bye Love...


...bye,bye Happiness?


Jeg håper og tror egentlig ganske så sikkert at barna i heimen forblir akkurat like lykkelige selv om de ser mamsen har gått berserk når de straks kommer hjem fra skolen!Den eneste som kan kjenne et snev av ulykksalighet er nok ho mor sjøl her...som syns huset hun en gang i sin tid snekret sammen til Martine under trappen er var både kjekt og skjønt!Og smiler lurt hver gang hun tenker på at vannet gikk med Linus i magen da jeg la siste hånd på verket nettopp her!Måtte slenge fra meg sag og hammer og legge meg rett ned da det var uvisst om guttefanten hadde festet seg,og like etter ble det ambulansetur og få timer etter med malingsflekker nedover lårene lå jeg og skviste og gutten kom ut!
Han har også kost seg i leikehytten her,men nå har den stått urørt både lenge og vel og nå fant jeg ut at jeg skulle rasere hele byggverket og gi plass til nye idèer!Ikke så mye man kan finne på under trappen her,men etkvart skal jeg vel komme på!!!!
Det eneste jeg har kommet på så langt er at jeg vil bygge på hele gangen og snu trappen...men det var visst litt ambisiøst!!! ;P


3 kommentarer:

  1. Å TOVE
    SÅ HERLIG "HYTTE"
    HER HAR DI NÅKK MASSE MINNER OG HERLIGE STUNDER
    SPENT PÅ HVA DU FINNER PÅ
    KOS DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei du vennen:)
    He, he , he .......så herlig lesing som alltid:) Ja, holder men på med noe må man jammen bli ferdig samme hva som skjer:) kjenner meg igjen:)
    Godt det gikk bra den gang og for en nydelig hytte:) kan tenke meg det er utrolig masse god minner herfra både for store og små:)
    Gleder meg til å se hva du finner på nå:)
    Ønsker deg en skjønn helg vennen og høres godt ut at solen skinner:)
    Håper den kommer hit i helgen også:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. He he. Best å smi mens jernet er varmt. Var et fint lite hus da, men sikkert greit å
    bygge om litt der ja. Barna blir så fort store og da kan jo plassen brukes til noe gøy
    for mor kanskje. Gleder meg til å se hva det blir.
    Klem fra Marit

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.