fredag 7. mars 2014

Blomster til helgen...


...er aldri feil,selv om det er aller deiligst med ferske,friske så var det ikke helt dumt med "plastikk-roser" heller!!!Og i motsetning til en bukett med levende blomster så kan mine roser tennes på - ædda bædda,slå den du!Fikk øye på denne nydelige lyslenken fra Indiska på en annen blogg og merket en umiddelbar trang til å skaffe meg en selv - og jammen hadde jeg flaks også!


 Så nå testes den ut både her og der,og er visst fin samme hvor kjerringa legger eller henger den - litt av et luksusproblem!


Men for i kveld skal de ihvertfall få henge på denne hyllen og dingle - nå skal de levende lysene også tennes og jeg gleder meg til å ta fredagskveld!Foran oss her i heimen ligger en helt ny,ubrukt helg uten hverken kamper,bursdagsselskap eller noe i den dur...den eneste planen jeg har er å dekke et deilig frokostbord i morgen tidlig,Gubben har vært mer eller mindre borte hele uken så nå gleder vi oss til å kose oss sammen med han
- og i tillegg har jeg vært så heldig at jeg har fått et frokostservise fra Mille Moi i posten som det kribler noe så inni granskauen etter å få dekke på med...du skal nok få se!
Håper alle som titter innom koser seg i også!

Elsker helge-følelsen!



9 kommentarer:

  1. Ja jeg så du hadde vunnet!!! Å så gøy!
    Du den lyslenken var veldig skjønn!!! Kansje den dingler rundt halsen din til slutt ;))) hi hi, Tovelysrosefontene ❤❤❤
    Uansett her eller der..... Kos dere i helgen!

    Kiss and love fra moi ;)

    SvarSlett
  2. Heia. Nyyydelig lyslenke. Herlig blåfarge på tingene i hylla, spesielt den shabby lysestaken.

    Ønsker deg ei riktig god helg
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei vakre du:)
    Først måjeg få si tusen takk for helt herlige, inspirerende og utrolig koselig kommentarer du har gitt meg i disse måndene som jeg har vært borte fra bloggen:) det har virkelig varmet masse:) setter så stor pris på deg:)
    Nå er jeg i hus, men det står enda en del igjen, mangler fortsatt strøm litt her og der og jeg har ikke fått opp min data, så får ikke laget noen innlegg enda og det blir kanskje en stund før jeg er tilbake...
    (fått låne min sønn sin akkurat nå, så jeg kunne ta en rask tur innom dere som har støttet meg hele veien)
    Føler meg utrolig sliten, kroppen har sagt litt stopp og det mangler en del og motivasjon for å blogge igjen, men det kommer vel tilbake....
    Så herlige innlegg du har hatt som alltid:) fargene på dagens innlegg er jo bare nydelig og en herlig vårfarge:)
    Likte også godt innlegge før i dag, har aldri sett sorte tulipaner men det var kjempe stilig:)
    Håper ellers alt er bare bra med deg og dine, at du har kommet igjennom vinteren og ser frem til våren og lysere tider:)
    Vi snakkes kjære deg:)
    Masse varme klemmer Merete

    SvarSlett
  4. Åååå.så nydelig det var ♥♥ Flink du er Tove
    Du får ha en lysende helg :):)
    Tusen takk for besøket på bloggen min, alltid kos ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Så flott det var! Ha en koselig lørdag1

    SvarSlett
  6. Det var virkelig en vakker lyslenke!
    Og alle de blålige tingene dine på hyllen var kjempefint!!
    Riktig god lørdag til deg :-)
    Klem Trude C.

    SvarSlett
  7. Hej
    Det er nu smart at købe blomst med lys nu kan du flytte den rund i huset og skabe en hygge sted hvor du helst vil :) Rigtig god weekend til dig og hele familien !!
    Kram Diana

    SvarSlett
  8. Denne fine lyslenken var utrolig søt:) Fine detaljer!!! Ønsker deg en fin helg. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  9. Hei på deg!
    Ja, den følelsen er GOD!!!!
    Den lyslenka var superfin!!!! SUKK!!!!

    HURRA ENDELIG SKINNER SOLA HER HOS OSS!!!!
    Jeg er på jobb i butikken i dag.
    Men jeg tror de melder SOL i morgen også!!!
    Da har jeg fri!!!!
    Det skal ordnes litt ute på trappa, jeg vil ut å gå,
    og pappan min kommer på middag!!!

    Ha en strålende dag!!!
    OG GOD HELG VIDERE!!!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.