mandag 10. februar 2014

Tre søte små...


...vel verdt å vente på!


Tomme blomsterkrukker er virkelig trist!
Enda tristere er det når man ikke finner noe som helst som går gjennom det pittelille nåløyet og kan passe å putte nedi synes den tomme blomsterpottens eierinne!Og enda mer besatt blir man på å finne akkurat det man ikke helt vet hva er,men vet det akkurat i det øyeblikk man ser det og det er lov at first sight!
Det er da man skal kjøpe!


Butikker har blitt trålet,fra den ene til den andre...uten hell!Inntil i går!Jippi ropte hele kroppen min da jeg fant Ranunkler på Plantasjen!Dette kan vi like :)


Nok en gang er det bevist at den som venter på noe godt,venter slettes ikke forgjeves!Bare å lete til man finner!
Den skjønne,gammeldagse blomsterpotten som jeg fant ut jeg skulle ha i kjøkkenvinduet fikk endelig bli enda finere i samliv med ranunklene og de stråler nesten om kapp...ihvertfall i mine øyne!
Lurte krukken inn på ene stuen når jeg skulle ta bilder...under et gammelt vindu som ble forvandlet til skap hvor blant annet ungenes nydelige dåpskjole henger inni.Nå tør jeg ikke legge ut mer kjøkkenbilder på lenge,lenge ;)
Med desse vakre Ranunklene ønskes alle en flott,ny uke!
Toveklem:)


8 kommentarer:

  1. Ååååå endelig fikk jeg lagt til kommentaren....noen ganger er dataen HELT umulig...og det er bare hos DEG det skjer!!!!
    Tipper du har lagt inn en sånn tolmodighets knapp bare for å være viktig;)))))
    ÅÅÅÅ finn frem luktesaltet....for dette var SÅ skjønt min venn!
    DEN herlige dånepotten og DE søte ranunkler!
    ALT for fint hos deg:))))

    Ja nå skal jeg og lette på " ræven" og brette klær......om at og om at.....
    Må sette på noe musikk og jeg tror det blir wobbie doooo i want to be like you i dag;))))
    Klem og suss fra Robbie Doo og Camilla still med blomsterdilla....ALWAYS :))

    SvarSlett
  2. HEI
    en liten hilsen til super-oppmuntreren, ja deg.
    ønsker deg en fin ny uke...
    fine blomster i fin potte! dette kan du.
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det i den kroken din!!!! Kjempelekkert med ranunkler, og det var det jeg visste... Jeg hadde kjøpt inn blomster som hadde passet til deg, for jeg hadde nemlig kjøpt inn ranunkler jeg også. Nevnte vel det i en tidligere kommentar til deg :o) Og gardinene dine..... Lekkert! Du er så flink! Jeg maler fortsatt jeg, men er ikke så veldig lei som det kanskje høres ut som. Gleder mer hver dag for det strøket jeg rekker å legge på. Er så nøye at det tar sin tid, men nå er jeg ferdig med de største :o) Ha en superduper dag flinke dame! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Nydelige, og de ble perfekt i den krukken.
    Superherlig farge også.

    Ha en finfin dag.
    Klem

    SvarSlett
  5. wow så nydelige
    passet perfekt i den potten
    blir ikkje lei
    dit herlige kjøkken
    kos deg
    klemmer i fleng fra eli:)

    SvarSlett
  6. Nyyyydelige bilder og det ble så fint med ranuklene i den skjønne blomsterpotten! Liker så godt når du viser bilder fra heimen:)

    Ha en flott uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. For et herlig kjøkken,helt superskjønt. :)) Nydelige bilder i innlegget her også, skjønn dukke, du har det såå lekkert. Det er ikke enkelt å få lagt inn kommentar på bloggen din Tove,har prøvd flere ganger nå men de bare forsvinner. ;( Håper du får denne da. :))
    Klemmer.

    SvarSlett
  8. Berre nett innom for å ønske dej en steike folke fin ettermiddag ❤️❤️❤️
    Håper de var litt rett på Sunnmørsfronten :)))

    Smil og ❤️

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.