fredag 14. februar 2014

Den eneste likheten...



...mellom denne nydelige photoshooten fra The Pretty Blog og livet på Saltkråkan her er Marshmallows´ene!Til tross for store planer om matbokser både til Gubbe og barn med kjærlighetsgaver og fine kort sånn tett før jeg havnet i drømmeland i går kveld,så ble det visst med tanken.Bortsett fra en hjerteformet pose med Marshmallows som jeg lurte oppi til Gubben,det er da noe - for i hektiske morgenrutiner er det slettes ikke mye tid til overs for hverken romantikk eller akkurat det som må gjøres der og da !




Men innimellom klesvask og matlaging kan man jo drømme....
om et romantisk frieri for eksempel??Kan til og med klare meg uten romantisk og nøye meg med bare frieri!(Desperat jeg??)


Men det er visst dagen for romantikk...hint,hint!




Håper din dag blir romantisk ;)



3 kommentarer:

  1. Å DU altså!!!!
    Får meg alltid til å smile:)
    For et herlig innlegg og du skriver jo bare helt fantastisk!!!
    Tipper gubbedarlingen din IKKE ser på bloggen din i dag......he,he han VET vel hva som venter:))))
    Uansett romantic love eller ikke i dag.....så vet jeg at DU koser deg!
    Og med smashing kake tror jeg han er solgt;) om han ikke kreperer av hjertene i matboksen da....knis....
    Ha en herlig dag og håper du får en liten overraskelse om ikke annet:)

    God og happy helg skjønne Tove !
    Stor klem.

    SvarSlett
  2. Absolutely beautiful. Would you mind if I "pinned" some of these photos to my Pinterest?
    Thanks!
    Desi
    USA

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.