onsdag 4. desember 2013

Minner om Give-away´en...



...for nå er det bare ti dager igjen til jeg skal trekke en heldig vinner av ymse kjøkkenutstyr som både er praktisk og fint
- kjenner du din indre Bakerella kalle så er det bare å slenge seg med,her er alle velkommen til å delta!!!!


I premien finner du blant annet tilsvarende mintgrønne melaminboller som de på bildet,en kjeksboks,servietter,kjøkkenhåndkle,slikkepott,muffinsformer og alt er i min yndlingsfarge som er denne mint/turkiseaktige !
Trykk her for å komme til give-away´en,og takk til alle som har lyst å være med så langt - synes det er kjempegøy :)

Kanskje blir det du som vinner?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.