onsdag 18. desember 2013

Hei og Ha´det....


...ja her blir det bare innom i fulla farta,skulle "bare" sjekke en mail om klokkeslett på avslutning for klassen til Martine nå i dag,men det var så deilig å sette seg ned litt at jeg unner meg noen minutt ekstra!!! Litt juleinspirasjon fra Alt i Hemmet med desse bildene...som vanlig er har jeg ikke tatt egne bilder i dag heller,huset står fremdeles på hodet men det positive er at jeg ble ferdig å male kjøkkenskapene i dag!!!!!Nå er de også hvite!



Og det har vært en sånn deilig dag i dag!!Lys faktisk talt,og med helt tørre veier og man kunne gå tur med joggesko og uten at en eneste regndråpe kom dalende fra oven.Det var sannelig deilig!
Etter det var det rett opp på bordet med ene hunden for litt pelsstell,og det var like deilig!Nå sitter jeg hjer stiv og skakk i ryggen og lengter etter å strekke ut kroppen litt men det får bli senere i kveld,og da skal jeg kose meg og besøke dere litt rundomkring!!!Har følt meg så kreativ i dag og hatt så mange idèer men alt må jo bare vente nå mens jeg driver på med malerkosten og såntslags.Til helgen har jeg sagt til meg selv,maaaange ganger i løpet av dagen - til helgen skal det bli både jul og stell på ting her i heimen også :)


Merker kreativiteten kommer så det suser med mye lys både ute og inne,å male hvitt gjør faktisk noe med lyset i rommene og det er så deilig at jeg bare aaah´er høyt i tilfredstillelse!



Og noe som var enda mer tilfredstillende var at jeg faktisk har fått kontakt med både Affari og forhandler i Molde (Palma) som vil være behjelpelig å skaffe meg det jeg ønsket fra vårkatalogen slik jeg faktisk kan glede meg til både fugleburet og lysekronen jeg så umiddelbart falt pladask for!Slik service kan jeg like :D
IIIk som jeg gleder meg til våren og vinterhage!!!


Men først skal jeg altså konsentrere meg om julen.jeg også!!!
Det vintergrønne jeg har tatt i hus har allerede blitt slapp i fisken og drysser så det suser,så her er det bare å lete frem redskapen og dra til skogs igjen i helgen!!! Er det ikke rent og vakkert med hvitt og grønt som på bildene??Sukk,jeg syns :)
Ååå som det kribler her jeg sitter og ser så fine bilder...

...gleder meg til å pynte selv :)


Via

4 kommentarer:

  1. Hei du vennen:)
    Nå er det jammen gått flere dager siden jeg har fått vært innom, det skjer så mye og det er mye som jeg m ta tak i / ordne opp i og ikke bare positivt nei, så tiden strekker ikke til.....
    Men fått med meg litt av innleggene dine nå og tenker vel at man ofte jobber best under press:) selv om man føler at tiden ikke strekker til, så blir man ferdig og Jul blir det samme hva:)
    Jeg har heller ikke gjort noen ting enda, føler liksom ikke for Jul nå men,men.....
    Den lysekrone var bare utrolig lekker, kunne jeg også helt klart tenkt meg:) og for noen utrolig vakre interiør bilder du viser:)
    Håpe du får en koselig kveld på avslutningen for jenta di :) det er alltid så herlig å være på sånne tilsettinger og særlig hvis våre håpefulle har litt undergoldning som de viser frem:)
    Ønsker deg fortsatt herlig uke og stikker nok innom deg for å ønske deg god jul litt senere:)
    Klem Klem Merete

    SvarSlett
  2. SÅ FLINK DU ER TOVE
    GLEDER MEG SÅNN TIL Å SE
    KJØKKENET
    OG DITT JULEPYNTEDE HUS
    FLINKE DEG
    NATTA KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Herlighet så flink du er, svisjer rundt som bare det.
    Opp-pussingen her har stoppet litt opp. Tannleger, unger og sykdom krever sitt. Og i går feiret vi bursdag, da kan man ikke pusse opp. Det ble film og sofaen i steden, en flott bursdagsfeiring synes jeg :)
    Nå burde jeg egentlig svisje rundt å rydde hus, men det får vente litt.

    Ønsker deg og dine en herlig jul.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.