fredag 11. oktober 2013

Snakke seg om heldiggris...



...ikke bare har jeg vært heldig å få besøk av en kjær vennine men jaggu meg kom hun med en spennende pose fra Fem Høns på Stord til meg i tillegg...de posene bruker nemlig å være veldig spennende har jeg erfaring med !
Snille Trudelutten min kom med en flott eske fra PIP med fire nyyydelige kruser som jeg gleder meg til bruke!!!

Tuuusen ,tuuusen takk !



Akkurat som om det ikke var nok med besøket i seg selv!!!!
Kjempekoslig å treffes igjen,- vi har det like gøy hver gang og tonen og humoren er der med en gang!!!Og i dag har vi hatt oss herlig fjelltur,sammen med mine,dine og våre barn ;)


Så nå skal jeg kose meg med ny god-kopp og The Voice og så videre...kosekvelden er her og innimellom alle kjekke tv-program skal jeg snike meg inn på bloggene deres når det er pause mens jeg slurker fra den nydelige koppen  - fredagskos ;)



7 kommentarer:

  1. Var nettopp inne på Fem høns og dei har sååå masse fint sjølv om det kan være litt vanskelig å finne noko i alt :)
    Nyt kvelden!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Ja dei er knallfine
    har noen av dei jeg også:)
    kos dere og nyt helgen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. De var br kjempe fig:) snill venninne du har:)
    Ønsker deg fortsatt herlig kveld:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Å så koselig vennen!
    Jeg har de koppene i rååååsa selvsagt ❤.
    Måtte bare innom deg en liten tur..... Hekta på deg vettu , ho ho ho.....
    I morgen er det bakings her.... Ja tenåringen har lagt inn bestilling!!! Han vet hvilke kaker mammaen skal bake ❤. Og jeg liker å bake å lage besøk.... Gleder meg såååå ...... Har fått masse Martha lijer av darlingen... Har liksom litt bursdag jeg og..... Var jo litt av en jobb å føde denne gutten som kom som supermann med armen først fredag 13 oktober 2000 ❤❤❤
    Så heldig vi er som har fått barn ....
    Vel, ha en fin helg skjønningen ❤

    SvarSlett
  5. Så koselig og snill venninne du har, de koppene var jo så søte. Ha en god helg! Stoor klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  6. Dejligt at nogen tænker på en og så endda med gaver.
    De var så flotte de krusene.
    Ønsker mig også dem med fugle på.
    Måske de skal på ønskelisten til jul.
    Kan forestille mig at du sidder og nyder det med en god kop i hånden.
    Tidligere skrev du om at i måske skulle til Legoland i høst ferien.
    Blev det slet ikke til noget alligevel?
    Ville så gerne have hilst på dig søde.
    Ellers må det blive en anden gang.
    God og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  7. Rusler rundt inne hos deg, og har lest om både dårlige dager, ødelagt lykt, den fine arbeidsplassen din, og masse god inspirasjon. Heldige du som har fått så flotte kopper. Måtte titte litt ekstra i nettbutikker nå, og det er mulig du inspirerte til en liten kopp-shopping nå.. :)

    God kveld fra Huldra :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.