torsdag 31. oktober 2013

Mumien vender tilbake....


...jada folkens,her sitter jeg og knoter på tastaturet - 
atter en gang "balsamert" og bandasjert og en smule handicappet!


Var på kontroll hos legen i går,og de kunne - som meg - konkludere med at måneder med lysbehandling på hendene ikke hadde hjulpet,det kunne faktisk ha gjort det verre!Og når det gjaldt Lupus´en/Lysallergien min så var prøvene tvetydige så vi er like kloke,og det kan ta et helt år før vi finner diagnose sier hudlegen.Jegf må fortsette å skrive dagbok om vær og vind og hud og reaksjoner og ta bilder.Jaja.Jeg er vant til å være innviklet.Måtte le høyt da legen tok meg med til sykesøstrene for at jeg skulle få på bandasjer etc,og de bare sa:

"Å ja - det er du ja!"



Min drøm om en gang å ha fine hender ser ut til å svinne hen...


Men det kunne vært verre - kunne jo vært uten hender!!(og av og til har jeg jo nesten hatt lyst å sage dem av meg når det er på det verste men er selvfølgelig veldig glad jeg har dem lell)


Ihvertfall blir nok et forsøk gjort for å bedre situasjonen,.og nå må jeg altså gå i to uker med bandasjer,innesmurt og bomullshansker og vinylhansker.Og det hjelper...det er bare det at man blir så klønete!Må jo nesten le også,og ta det med humor
- slik som da jeg skulle smøre matpakken til ungene i dag...lurer på hvor lang tid jeg brukte på å prøve å få løs en påleggsskive fra pakken.Ganske innviklet,haha ;)


Og i går skulle det skrives innbydelser til Linus sin bursdag...hildrande du,det ble ikke akkurat skjønnskrift!
Lurer i grunnen på hvordan resten av forberedelsene skal bli med desse nevene!!!???Tenker gutten blir nøgd til slutt :)
Heldigvis har jeg blitt tilbydt hjelp fra både mamma og søster´n så blir det krise så får man krype til korset ;)
Knyte ballonger blir ihvertfall helt umulig!


 Men i det store bildet er dette jo bare bagateller! Det høres kanskje ut som jeg syter og klager men det gjør jeg ikke,jeg bare ler av hele situasjonen og har plenty med galgenhumor heldigvis.
Ting får bli som de blir en stund fremover...og med litt flaks kan det jo faktisk hende at jeg en gang kan ta bilder av egne hender...jeg er nemlig så svak for vakre bilder av hender!!!!!Så enkle bilder som desse jeg har funnet på Pinterest - men likevel så uttrykksfulle synes jeg,- så fulle av skjønnhet i sin enkelhet


Siden jeg har så mye å styre med til bursdagen som nærmer seg blir det ikke tid til noen bloggebesøk akkurat nå...men skal ta det igjen senere...men da må jeg allerede nå be om litt takhøyde når det gjelder kommentarene mine som etter all sannsynlighet kommer til å være fulle av skrivefeil.Denne gangen kan jeg ikke skylde på ipad´en heller,som av og til lager sine egne ord.Som da jeg skulle kommentere hos Bente med Loftkroken.Og skulle skrive Teselskap i hagen...og hun hadde fått Testikler i hagen!Skal love jeg fikk hakeslepp haha....vi fikk heldigvis litt moro ut av den fadese...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.