lørdag 26. oktober 2013

Koslig innevær....


..ute ble det nemlig skikkelig ruskete nå og da er det godt å kose seg inne - har nettopp smurt meg et par skiver og koser meg med en sen frokost,mens jeg som vanlig surfer avsted og koser meg med alt det fine på det vidgjetne internettet!Har pjasket litt med egen heim en stund nå på morgenkvisten...plutselig fant jeg ut at jeg skulle male noen skapdører i gangen i går og da ble strøk nr 3 påført i dag...men må nok ha enda et eller to til!Og er det ikke alltid noe som skal ryddes,vaskes og alt det derre der?Deilig er det ihvertfall med lørdagsmorgen og uten stress :)


 Ungene går enda i morgenkåpe men senere skal de iføre seg det skumleste de kan finne da de er så heldige og skal på halloweenfest!Og når de er der skal jeg og Gubben plukke siste rest med steiner slik det blir klart til støping under verandaen igjen.Og tusen andre ting står på agendaen,jeg føler meg temmelig sikker på at denne helgen også kommer til å inneholde altfor få timer - noen som kjenner til den problemstillingen eller ?


Så man får vel bare begynne...inspirert av skiltet her ;)



Var det ikke mange festlige detaljer på dette koslige kjøkkenet?
Man kan vel trygt si at det er gjennomført...

... med en grønn tråd ;)


2 kommentarer:

  1. Vil lige ønske dig og dine en rigtig god weekend.
    Så fin en buket du har lavet i forrige indlæg.
    Knus Lonni

    SvarSlett
  2. For et utrolig flott kjøkken:) herlig inspirasjon:)
    Høres ut som dere har hatt en herlig morgen:)
    Ønsker deg en koselig kveld:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.