søndag 16. juni 2013

Takk til snille...


...(hold dere fast) Nille!
Nillebutikkene er kjekke å ha til så mangt og mykje synes denne kjerringa,som stadig er innom for alskens småtteri,især til den yngre garde i familien.Men det hender rett som det er at man finner noe selv,ja jeg må si jeg er imponert over alt det fine de tar inn!Helt greit å kjøpe og blande innimellom annet som slett ikke har Nille-priser!For et par dager siden skulle jeg innom og køpe påfyll av familiens nye favoritt-drops,enstemmig vedtatt likeså:Crazy Candy Frogs!Stod i kassen og skulle betale,men måtte vente pittelitt...akkurat nok til at hodet ble forskøvet noen par grader mot vest og hva skuer jeg så der!!!!!!
En stor kurv fylt med fine,vatterte tepper!Kun kr 299,-
Det føltes som om øynene spratt ut av hodet,armene skøt fart ut mot korgen og på et vis hang visst kroppen også med,for like raskt stod jeg med trynet febrilsk nedi kurven og grov!
Der var tre eller fire fargevarianter,og dette i brunt/svart/grått hadde biter i seg som var særdeles interessante syntes jeg...samtidig som teppet var litt vel mønstrete synes jeg.Meeen...det kunne jo være at baksiden var lovende?
Snille Nille-Damen åpnet velvillig opp emballasjen og synes det var nok litt rart at jeg ville se vrangen,men hun ble positivt overrasket og jeg ble superglad.Der var mønsteret sitt!!!!


For når man han hunder som synes det er deres fulle rett å hoppe opp i husets stoler og sofaer så må de dekkes til!Og nå til sommeren hadde jeg lyst på noen lettere enn de pelspleddene vi har brukt.Tenke seg til...på Nille skulle man finne løsningen :)


Og jammen ble stolene hakket kjekkere å beskue når de fikk ny kjole på synes jeg!Har noen lignende pledd fra før,og de er så superenkle å vaske og tørke og holder seg akkurat like fine :) 


Det ble en dyr froskedrops-pose,men jeg tror de smakte enda bedre enn vanlig etter denne handelen!




12 kommentarer:

  1. Herlige tepper :) Og med ulike mønster på for- og bakside, så er det jo to i ett, og det liker vi.

    Kjøpte flere i fjor, og de er like gode i år.

    Takk for koselig kommentar hos meg.
    Nå må du ha en fin søndag:)

    Klem Inger

    SvarSlett
  2. Å god morgen i solen!
    Skal si du har det herlig hjemme....SÅ vakkert Tove!
    Pleddene var super fine .
    Jeg var innom Nille på torsdag,da hadde jeg ikke vært der på 2 med!!!! Pga min kjære fot.
    MEN.....hva jeg fant!!!!!
    DEN nydeligste mugge som servut som arvegods og DE flotte betong konglene som min darling malte for meg i går.....det kostet jo ingenting og ser ut som one million dollar!!!
    DET kan vi like sant!
    Ha en flott søndag søte venn.

    Vi blippes:)))))
    Smask.

    SvarSlett
  3. Practically and nicely:)
    Have a nice Sunday !

    SvarSlett
  4. HEI HOPP SØTE TOVEMOR:)
    SER DET FOR MED
    MED HODE NEDI OG STJERTEN I VÆRET
    KNALL FINE
    NILLE HAR VIRKELIG FORBEDRET SEG
    NYT SOLA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. skjønner hvor jeg må ta meg en tur, om ikke for lenge!
    Jeg har hatt kjøpestopp, etter jeg skrev kontrakt med finn.no om ikke å kjøpe noe på 50 dager....derfor ingen turer inn på butikker å bli fristet....men nå begynner det å nærme seg slutten på kontrakten ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  6. Slike shopping opplevelser er bare priceless!!
    Var veldig fint pledd du fikk deg.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  7. Så herlig :o) Vatt tepper er så fine, vel og merke når mønster og farver passer. Kjempemorsomt at du kom over disse, må vel stikke innom en tur jeg også for å se hva de har på lur :o) Kanskje du må ha noen flere til vinterhagen også.... ;o) Ha en herlig søndag! Klem fra Nina

    SvarSlett
  8. Hei,
    kjempefint pledd... gøy når slike funn dukker opp.
    ble jo riktig fint dette, - nøytral farge man godt kan like.
    ønsker deg en fin kveld,


    klem TOVE

    SvarSlett
  9. Pleddene var kjempe fine. Du har det så koselig:) Ønsker deg en behagelig kveld:)

    SvarSlett
  10. Pleddene var kjempe fine. Du har det så koselig:) Ønsker deg en behagelig kveld:)

    SvarSlett
  11. Hihi ja du veit det er lett å få meir med seg:)dei var jo kjempefine og,så fint å ha dei i stolene slik og:)
    Her er det jo innkjøpstopp og filosofi om et enklere liv,så får me sjå kor enkelt det blir Hihi:)

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Pledda var kjempe fine...Å SÅ fine bilder av lekkert interiør hos deg! :)
    Nille har det ;)

    God ny veke! <3

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.