tirsdag 18. juni 2013

September er måneden...

 ....vi ikke skal spise,vi skal ikke ha noen økonomiske utskeielser og skal leve bare på  på luft og kjærlighet!Og interiørbøker!!!For Interiørbøker kan man leve lenge på ;)
For av en eller annen (idiotisk) grunn så har alle som skal gi ut Interiørbøker i år,bestemt seg for at September er måneden man gjør det!For litt siden presenterte jeg to av de kommende delikatessene som kommer,av Nina Hartman og Franciska Munk Johansen.To andre som jeg bare mååååå ha er selvfølgelig den nyeste fra Rachel Ashwell og piska´det kommer Jeanne D´Arc Living med ny bok også!Jeg håper derfor at September også er måneden man vinner en aldri så liten slant i Lotto ;)



Mye lekkert å glede seg til!

1 kommentar:

  1. Hihi ja det kan du sei,men om du ikkje vinner i lotto så synest eg ofte det er giveaway på bøker sånn som dei så der har du et håp:)
    Bøker er dyre men for ein skatt å ha:)gleder meg til dei kommer men har vel ikkje råd til meir enn ei bok!

    Klem klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.