fredag 7. juni 2013

A whole lot of magic going on...




...det er jo helg,magisk i seg selv ikke sant?
Et snev av solskinn bryter igjennom,og skinner på inngangspartiet.Her har jeg fått meg en magisk Hortensia!Den skifter farge hele seks ganger i løpet av sesongen,ihvertfall etter sigende fra butikkdamen på Mestergrønn!
Nå skifter gjerne Hortensia farge ellers også,det kommer litt an på jorden...man kan f.x legge en femtiøring oppi potten og se hva som skjer!Men denne skal altså forandre seg kontinuerlig!
Og vet dere hva...den var faktisk blå da jeg kjøpte den!
Nå har den begynt å bli mer lilla...nydelig er den :)


 Og uavhengig av Hortensian er det bare en fantastisk deilig og magisk følelse med sommer og grønt rundt oss alle steder,og blomster i krukkene rundt omkring.For en deilig følelse det gir!
Og tenk,det fantastiske skjedde at jeg har fått tak i enda flere vindu og går det etter sigende til pappa så skal han kanskje begynne å pjaske med å hjelpe oss å sette opp vinterstuen vår!!!
Bare tanken er jo selvfølgelig...
...helt magisk !


1 kommentar:

  1. Magisk alt sammen min venn!
    Så flott utenfor hos deg.

    Unner deg hvert vindu.....hi,hi....
    Ha en magisk helg herlige Tove!

    Smil og enda et....
    Klem klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.