onsdag 8. mai 2013

Den fineste fine...



...morgenen på leeenge har åpenbart seg i dag og da passer det vel bra å åpne bloggdagen med et av de fineste fine hjemmene som finnes,i mine øyne riktignok :)


Har du ikke sett hjemmet til denne damen før,har du nok helt sikkert sett bilder fra den fantastiske butikken/bloggen hennes - 
dette er nemlig noen glimt fra hjemmet til Guá med Hvittúr Lakris


Her er alt bare til å dåne av,fra de store møbler til de små detaljer!Husker jeg ikke helt feil så er bildene av Nina Hartmann,- som ikke er så aller verst med detaljer selv ;)

Rålekkert!


Denne reportasjen er fra svenske Sköna Hem ,dersom du vil se resten av artikkelen så løp og kjøp just presis nu siden nummeret står i hyllene og venter  på deg :)



 Just presis nu skal jeg ut på tur med dogsa og se om jeg får noe liv i denne skrotten og nyte solstrålene og fuglekvitteret,før man skal tuske litt i hage og hus.Begynte å lage meg et lite bed som ihvertfall skal huse rabarbra,og gjerne litt urter etterhvert.Men ting tar tid,det blir litt etter litt så da får jeg vel gjøre litt i dag også!Ellers kjenner jeg at jeg er i det kreative hjørnet,og lurer på å drage inn en sjeselong fra uthuset??Hmmmm?Male klokken?Hmmm?Fingrene begrenser meg veldig - de brenner hele tiden og jeg kan knapt bøye dem,men det er klin umulig å sitte på stompen hele dagen også!Fikk meg ny legetime i går og jeg skal prøve litt canesten på fingrene siden legen mente det kunne være sopp i eksemen,needless to say så svir det bare enda verre og ingen bedring er å spore...enda!Men underverk skjer vel ikke over natten.Hun fikk en annen lege til å se på fingrene også,og de var begge helt klart enige om at jeg var en sak for hudlegen,men først tok de en del nye prøver som gikk på revmatisme/lupus siden jeg får så ofte utslett på kinnene og har en del andre tegn også....så får vi se hva som skjer :)



Jeg skal nok klare å være kreativ uansett jeg,på den måten det enn blir - kjenner slike bilder som dette gjør at jeg bare brenner etter å gjøre det finere hos meg og se andre løsninger.
Håper Gúa en dag gir ut en bok forresten,jeg blir den første som kjøper!Og...kanskje skal man dra family´n med på camping i Sverige i år...tanken har vært luftet - men ikke så lett å planlegge her i heimen.Camping i Sverige er ihvertfall en koslig tanke...selvsagt med besøk på diverse butikker innlagt langs veiene,Gúa´s inkluderet...men det er bare jeg som vet!
Synd det er nye regler for å ha med hund til Sverige i forhold til ormekur hos veterinær senest fem timer før tilbakereise til Norge,men det mååå nå vel gå an å fikse???
Tankene surrer,tiden går - nei jeg får komme i gang med dagen så får tiden vise hva som skjer etterhvert!!!Senere i dag skal du få se mitt bidrag til NIB´s utfordring ...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.