torsdag 4. april 2013

Våte fantasier....





Slapp av kjære Gubbe,det var dette jeg fantaserte om ;)


  























.....kom dalende nedi hodet på meg i forgårs da jeg hoppet uti boblebadet for å varme en kald skrott.hodet stakk så vidt opp av vannet men det var visst ikke mer som skulle til der jeg satt i mine egne tanker og plutselig fikk en åpenbaring!Bassenget vårt skal nemlig etter planen flyttes under verandaen,- Gubben tviler på at det går an men jeg sier alt går an,like optimistisk som alltid.Men når de klarte å bygge pyramider og alskens andre fantastiske byggverk i gamle dager uten maskiner og andre tekniske hjelpemidler så må da da for fakerten gå an å flytte et basseng!Basta bom!Ihvertfall til det motsatte er bevist.Men iallefullefall...det skal bli deilig å få flyttet det synes både jeg og den tvilende Gubben,og når det forhåpentligvis snart blir gjort så skal det skje saker og ting på det nuværende ståsted.Mine fantasier i det våte element var nemlig at her måtte jeg lage en liten hønsahage.Har fablet om høner lenge,og nå fikk jeg det altså for meg sånn cirka hvordan det kunne se ut.Skjebnen ville det at jeg under en seanse ved datamskinen kom over et bilde av en sådan liten hønsehage...og gnisten ble da selvfølgelig enda større!Nå må ho Andersen her lese seg opp om høner og hønsehold og så får vi se om mine våte fantasier kan oppfylles...
fra fantasi til virkelighet?

6 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg også en liten hønsehage.
    Aller helst et lite gårdbruk med flere dyr og frittgående høner på tunet. En gang... kanskje :)

    Ha en super dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hørtes deilig ut!
    Her er det å mange drømmer om høner, skjærgård og sene kvelder på verandaen med stearinlys.. men så lenge jeg bor her jeg bor blir det bare med drømmen; iskalde kvelder i solfokk (hele natten igjennom), hønsene hadde nok frøset ihjel hele året, borsett fra august! ;)
    Kos deg med drømmene, det er ofte da de er best!! :D
    Klem fra Anneli.

    SvarSlett
  3. Å så gøy!
    Du skriver så morsomt,og klart dette går bra,hils gubben å si det! Ho,ho...

    Nydelige bilder da...
    Ha en herlig ukeslutt du herlige dame:)

    Smil og klem
    Camilla.

    SvarSlett
  4. Å, detter drømmer jeg om også...ønsker meg så veldig!:)Nydelige bilder!Håper på høner her i Humlehagen etterhvert!:):)Klem

    SvarSlett
  5. Å DEILIGT Å DRØMME SEG BORT LITT
    ENIG MED DEG TOVE ALLT GÅR ANN TIL DET MOTSATTE ER BEVIST:))
    NYDELIGE BILDER
    NYT DAGENE
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  6. I love your pics! Do you mind me sharing your site on my Facebook page?
    Margaret

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.