mandag 22. april 2013

Fra besvimelse til koma eller....


...er det liv i meg?


Klart det er liv i meg...det er ikke jeg som er problemet som gjør at det ikke har blitt innlegg på mange dager.Eller egentlig så er det jo det,ihvertfall min skyld.For når kjerringa her  skal leke både snekker og malermester og elektriker attpåtil,så viser det seg at kjerringa har gapt over for mye.Eller...min egen teori...det er aaaltfor mange ledninger å holde styr på i tv-området!Trenger vi egentlig alle?Når jeg skrudde i noen etterlengtede ekstra hyller i tv-skapet vårt forrige uke og deretter malte dem,så gikk det visst i surr når alle ledningene skulle på plass igjen og merkelig nok hadde jeg plutselig et overflod av ledninger som ikke så ut til å ha noen tilhørighet noe sted.Resultat:blogge-abstinenser i dagesvis!!!!Iiik!! 
Som om ikke det var nok så har det vært håndball-cup i Stryn i helgen for Martine,og jeg og Linus ble med på moroa,og overnattet i hytta hos mine foreldre som ligger ganske så nært.Så jeg har ikke besvimt,jeg er ikke i koma...jeg lever og nå lever heldigvis pc´n her også :) Og tv-skapet ble enda kjekkere å leve med med nye nymalte hyller,selvfølgelig i den herlige kalkmalinge fra Pure & Original!Thunder Sky heter forresten fargen,som du ser et glimt av her.Nå mangler jeg bare tapet på innsiden av dørene i skapet før det jeg er helt fornøyd,men det kommer snart!
Forresten...visste du at du har mulighet til å vinne denne flotte malingen på bloggen til Vakre Hjem?Jeg har stadig male-prosjekter på gang og skal ihvertfall være rask med å prøve lykken,litt gratis maling hadde slett ikke vært dumt med mitt forbruk!Se link øverst i margen på bloggen min her :)


6 kommentarer:

  1. Så kjekt å se at de hadde igjen de fine hagemøblene som du hadde så lyst på ! :) Kjempefin grønnfarge.

    Så er det koselig at du er tilbake igjen!
    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  2. Så utrulig herlig farge på hagemøblene dine:)det å vinne maling hadde vært topp så kanskje eg må innom å prøve lykken der eg og!
    Hihidu har hatt litt å stri med du,men flink er du!

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Herlig blogg du har. Takk for at du deltar i min lille Giveaway med Monster High dukker - ønsker deg lykke til.

    Liker stilen din, selv om den er litt unna min egen her hjemme :-) Men skal følge med deg fremover. Godt det er flere som har prosjekter som tar helt overhånd innimellom.

    Klem fra Elin K

    SvarSlett
  4. Hihi ja sån kan det gå! :-) kjempefine hagemøblar! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. HEI HOPP HERLIGE TOVE:)
    Å DU STYRER I VEI
    OG DET ER BRA
    GLEDER MEG VELDIG TIL Å SE SKAPET
    LEDNINGER ER NOE HERK....
    NYT DAGEN KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Blir helt imponert over alt du får til :)
    Ledninger og jeg er ikke venner, sånt overlater jeg glatt til gubben.

    Ha en strålende dag.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.