søndag 7. april 2013

Å innse realiteten....


...var en enkel sak.Endelig skulle det skje.Det...som hadde blitt utsatt og utsatt og utsatt.Slik det blir hver gang.Derfor må denne husmora bare innse at det derfor tar laaangt lenger tid når det først skjer.Vaske stekeovnen!Gruer meg like mye hver gang,av en eller annen merkelig grunn.Det er jo fort gjort sånn sett,men det er noe griseri mens det står på med alt det fettet som løses opp.Og siden ovnsrensen nå gjør et hederlig forsøk på å løse opp nettopp fett og annet svineri så får jeg benytte anledningen til å sette meg litt ned.Denne helgen har slett ikke blitt etter planene!I går stod jeg 3,5 timer i kiosk og smurte baguetter på håndballturnering...og det var ikke det lureste denne kroppen kunne gjøre.Resten av dagen var mer eller mindre ødelagt.Tidlig opp i dag igjen og se på Martine spille kamper...sitte på tribunen i fire-fem timer er heller ikke ideellt,samme hvor spennende og gøy det er.Så fem minutter på en god stol var ikke dumt.Smiler salig noen minutter...ikke helt ulik denne engelen her;)
Bloggebesøk og annet snadder blir det mer av seinere når jeg virkelig lander i sofaen...først må jeg jo se om ovnsrensen kan utrette mirakler ?? 




2 kommentarer:

  1. Haha, JA, det er virkelig en drittjobb! Håper du får slappet godt av i kveld etter ei travel helt. Kjempefint bilde, forresten :)

    Ha en fin kveld!
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  2. Flinke Tovemor!
    stiller opp og trosser smerten...
    ha nett vasket stekovnen jeg også
    ønsker deg en fin uke skjønne engel!
    klem Eli:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.