lørdag 9. mars 2013

Julenissen i farta...

...jaja,om ikke akkurat det er julenissen så er det ihvertfall det nærmeste man kommer på denne tiden av året!
Dersom du av og til er innom Franciska`s Vakre Verden så vet du at hun stadig vekk har nye give-away´s og konkurranser på bloggen sin.I tillegg til de deilige reportasjene hun til stadighet  "gir" oss som leser diverse interiørblad.Og ikke minst har gitt ut Sanselig Sommer og Sanselig Jul.Sanselige Rom er i farta og kommer til høsten.Iallefullefall...da jeg fikk øye på dette lekre pleddet hun deler ut i samarbeid med AM Design så måtte jeg prøve lykken - syns teppet er helt nydelig,og helt meg!Så jeg klasker til med blogginnlegg om herligheten og anbefaler alle andre som fikk lyst å prøve lykken om å titte inn til Franciska her!
AmDesign som har en nettbutikk som man nesten kan regne for tortur,så mye fint som de har og man får lyst på!Den finner du her!
Advarsel:bør ikke besøkes uten et saftig Visakort eller med en stor dose standhaftighet ;)

Da krysser jeg fingrene !  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.