torsdag 13. desember 2012

Mitt bidrag til...







...Lucia-dagen blir desse bildene av gamle nattskjorter jeg har hengende rundt omkring,i mangel på Lucia-barn.Her feirer ikke barna Lucia nå når de har begynt å bli større...litt synd,-ser på tv unger både på mine barns alder og større som feirer så flott!!
Et vakkert syn alle sammen,og de synger så fint i kor at :)





Det er vel ikke helt utrolig at jeg ikke har helt peiling på hva som skjer heller,for alt jeg vet kan det hende det er konserter rundt omkring på øya som jeg ikke har fått med meg!Og ikke ser det ut til at det blir julekonsert på oss i år heller...aner ikke hvor mange år jeg har tenkt for meg selv at neste år da skal vi på en eller annen julekonsert og høre vakker musikk...
ain't happening!!!!
Jeg våger å tro at jeg ikke er den eneste som kontinuerlig tenker at i morgen,på mandag,neste uke,neste måned,neste år...da!!!!!
Ja da skal store ting skje,hahaha!

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så flotte bilder og for noen vakre kjoler! Ja de skulle man gått i Lucia tog med, helt klart.
    Og ja, hvordan er det ikke med alt man tenker at man skal gjøre annerledes neste jul hehe ;)
    Ønsker deg en god helg :) klem

    SvarSlett
  2. Så fine kjoler.
    Her i huset var det bare minsten som feiret Lucia, men hun feiret skikkelig og flere dager til endes. Blir litt trist til neste år når ingen skal feire Lucia.
    Og du er ikke alene om å tenke i morgen, neste uke, neste år...da, jeg er mesteren av "en gang" tanker :)
    Ønsker deg og dine en superduper fredag.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.