torsdag 8. november 2012

Sett noe så vakkert...


Toulouse



...kom tilfeldigvis over dette nydelige serviset en eller annen plass på min ferd på nettet,og jeg kunne ikke annet enn stoppe opp og nyte.Men så er jeg jo ekstra svak for en del ting med fugler på...PIPserviset for eksempel,eller tapeter med fugler på.Fugler er i vinden som aldri før,se for eksempel på uglemotiv og figurer som er "overalt"!Nå har jeg ikke slått meg på ugletrenden riktignok,men litt småfugler slik som på dette nydelige serviser har pyntet seg med liker jeg veldig godt ja!!Og så er det jo i fiiiineste fargen også da!!!Fabrikatet er Fitz & Floyd,amerikansk I belive,men i dagens samfunn er intet umulig så det går nok helt fint an å bestille om lysten blir uimotståelig!Og det kan jo fort skje vet man av erfaring!







 Et service med fugler på men av det litt tøffere slaget er dette fra Melody Rose,England...
ikke så verst det heller
- men har du sett alt
det tøffe de har i hodeskallekolleksjonen?
Anbefaler alle med "hodeskallesvakhet" å sjekke linken lenger nede...her får du virkelig noe helt spesielt!!
Jaja,dette var jo bare et lite kvirrevitt fra meg mens jeg likevel tok meg fem minutter på rompestompen...den skal jeg ikke sitte på lenger helt enda,prosjekt rydde-kontor iverksettes nu og fugler får sanneligen  være fugler,samme hvor fine de er!Vi kvitres nok litt senere tenker jeg.....


ha en fin kveld så lenge :)

4 kommentarer:

  1. Det var en trivelig kvirrevitt =) Fuglemotiv tror jeg aldri går helt av moten, vi elsker jo småfuglene!

    SvarSlett
  2. So beautiful <3

    Toulouse - that´s my favorite :)

    SvarSlett
  3. halloj, underbara koppar med pippis på.
    Så sött med det lilla fågelboet på insidan....
    Ha en roktigt skön helg min fina Tove!!!!
    Blir sååå glad av dina kommentarer
    kram ulla

    SvarSlett
  4. Lindas essas louças, a de pássaros também muito bonita. Obrigada pela visita, fiquei muito feliz.
    Tenha um fim de semana maravilhoso.
    Anajá Schmitz

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.