søndag 18. november 2012

For en tullete...



...og lat søndag! 




Nå har jeg for n'te gang havnet i senga igjen i dag,og tenker med meg selv hvordan i alle dager man kan tulle vekk en hel dag på denne måten!!!!Sove,sløve,late seg....








Men gjort er gjort og det er det fint lite å gjøre noe med nå,
får heller innbille meg selv at det trengtes for kropp og sjel?
Og håpe på en mer effektiv dag i morgen!
Vil så gjerne krysse av et kryss eller to på "må gjøre lista" og "vil gjøre lista" - to vidt forskjellige lister men begge like viktige.Man kan nemlig ikke alltid gjøre det man må gjøre.Av og til må man få gjøre det man heller vil gjøre istedetfor det man må gjøre,for da får man mye mer lyst å gjøre det man må gjøre.
For tenk hvis man blir en sånn mamma som bare gjør må-gjøre ting!
Et evigvarende dilemma,en evig balansegang...stadige kompromiss!
Vet ihvertfall en ting jeg ikke skal gjøre i morgen...
sove vekk halve dagen,slik som i dag;)
Får håpe været kan bli litt bedre i morgen...i dag har det virkelig regnet i strie strømmer og det gjør meg i utgangspunktet ikke så veldig mye,men det føles som om det har vært mørkt hele dagen og det betyr dårlige forhold for fotoapparatet...både ute og inne.Men vi får ta det som det kommer....for husk:

Life is like a rainbow
You need both the rain and the
sun to make its colors appear!





1 kommentar:

  1. Det er viktig å hvile skikkelig ut!!
    Kjenner til de to listene, her er de milelange begge to. Må planlegge skikkelig for å få gjort mest mulig:)
    Klem
    -Aileen

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.