mandag 15. oktober 2012

Plutselig ble jeg minimalist gitt....




...og syntes det var helt skjønt med et nesten tomt gutterom!!
Det frister lite å begynne å sette på plass...i dag har nemlig gulvlegger Andersen vært i farta - skulle jo gjerne skrytt på meg at det var nettopp akkurat denne Andersen som var gulvleggeren men jeg måtte nok få "profesjonell" hjelp så det ble pappa som gjorde jobben,riktignok med meg som selskapsdame!Største og verste jobben var egentlig å få det fire meter brede gulvbelegget inn på Linus sitt rom...det ble ikke ytret få stygge banneord under den prosessen,men til slutt klarte vi det heldigvis,kan vel trygt si at stemningen steg noen hakk i rommet da!Og nå er det på plass og det mangler bare gulvlister så var det unnagjort og jeg er ihvertfall strålende fornøyd med resultatet.Ble så lyst og lett og tøft at!!!!Gulvet passer helt perfekt til de to tøffe tapetene og tømmerveggene som er malt i fargen refleksjon! Har ikke det spor lyst å sette inn igjen møbler og leker og alt styr og stell,og dekke både vegger og gulv!Rommet ser sååå stort ut nå
....det forandrer seg nok altfor fort når ting flytter på plass!


Er det noen som er interessert i kjøpe en rull av denne knalltøffe tapeten med kart på forresten?Har liggende en uåpnet rull...gi bud!!!(Full pris er 985,- pr.rull )
Synes kanskje det er litt vel luksuriøst å bruke til innpakkingspapir,selv om det nok kunne blitt noen tøffe pakker;)
Ellers er tapeten tøff å bruke til mye så jeg skal nok få has på den,men om noen vil kjøpe selger jeg :)
(send meg en mail på: tovenymarkandersen@gmail.com )



Stjernetapeten er jeg også fornøyd med :)




Nå som det ble så lyst - utrolig hva et gulv kan gjøre forresten - så fikk jeg lyst å male både det ene og det andre!Sengen hans,
pr.dags dato i en frisk grønnfarge men kunne blitt tøft i svart!


Kommoden hans kunne jeg tenkt meg å gjort noe slikt med!!!
Kribler i fingrene,må vite!



 De store tingene som gjenstår på Linus sitt rom nå før vi kan si oss noenlunde fornøyd er litt mer belysning og en skrivepult.Driver og ser etter et gammelt sjarmerende bord på Finn men har ikke funnet "it" enda.Derimot kom jeg over bildet av dette bordet her som virkelig fikk det til å suse i sivet.Mon tro om gulvlegger-snekker-altmuligmann-Andersen kan smiskes med?For laget ikke han skrivebord til storesøster Martine i bursdagsgave?Og har ikke Linus snart bursdag? "Kremt,kremt..."
Jaja,skrivebord av et eller annet slag skal i allefall gutten få etterhvert,og jeg ser for meg litt industrielt tilbehør..tøffe lamper,kanskje en pute med stjerne på?Flagg på? Eller et lite teppe med de mønstrene? Mye fint å få i denne stilen finnes det ihvertfall,blir nok itj' noe problem å få svidd av noen kroner...

som helt vanlig er !


10 kommentarer:

  1. Beautiful ideas! Compliments!
    Débora

    SvarSlett
  2. Oij. Så utrolig tøft gutterommet ble! Nesten som tatt rett ut av "extrem makeover" på tv:)) tenker meg at gutten ble fornøyd med sitt nye rom:)
    Ha en strålende uke!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. inspirerende :)

    PS. Ikke glem å delta i trekningen av et av mine armbånd. Ta en tur innom bloggen min om du vil delta.

    http://ivett-design.tumblr.com/post/33421468006/120-likes-tid-for-giveaway

    SvarSlett
  4. Det er et tøft drengerum. Og sikke fine inspirations billeder.
    Får helt lyst til at gøre Andreas´s rum istand.
    Kig forbi min forkælelses give away og meld dig til. Du er hjertelig velkommen hvis du har lyst.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
    Svar
    1. Ved du hvor skiltet med no girls allowed er fra? Den kunne jeg tænke mig til Andreas´ dør.

      Slett
  5. Herlig rom han har! Heldig!
    klem Hege x

    SvarSlett
  6. Hei, så trolig fint. Mange fine ideer:)

    Love

    SvarSlett
  7. Så mye inspirasjon å hente hos deg, som alltid:-)

    Herlig at du vil være med på min gi bort, lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  8. Å TOVEMOR!
    SÅ KNALLTØFFT !
    ENIG MED DEG SENGEN BLIR NÅKK KNALLTØFF SVART:))TAPETEN KNALL TØFF !!!
    KUNNE GODT TENGT MEG DEN JA..
    PIP VISS DU IKKJE BLIR KVITT DEN:)
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  9. Så flott den blir :) Skjønner at du ikke vil sette inn igjen møbler ja. :)

    Jeg visste heller ikke at det var 50 % på metervaren i helga, så ble veldig lykkelig! Særlig siden jeg skulle ha 4m med linstoff, det ble jo superbillig!

    IKEA har endelig bestemt seg for å bygge i Hedmark. Jippi!! Ikke i min kommune dessverr (det kunne de godt ha gjort), men ikke så veldig langt unna. Gleder emg :)

    kjempefornøyd med skjenken :) Ble et helt annet uttrykk i den delen av spisesua nå :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.