onsdag 31. oktober 2012

På min leting....









...etter noen tøffe gutteklær til Linus som har bursdag i morgen kom jeg over danske Rose Lille!Falt pladask for de vakre bildene...det kan sikkert ha noe med den lekre toile-tapeten i bakgrunnen å gjøre,men absolutt med de nydelige,nostalgiske klærne og like nydelige ungene å gjøre også!!! Skikkelig koslige klær som jeg må smile av..vurderer et antrekk til Linus herfra!!Ta en titt,om du er så heldig som meg og har en liten,kjekk kar  eller trultemor å kjøpe til - nå nærmer julen seg men her blir det bursdagsfeiringer først!¨
Jeg elsker denne nostalgiske stilen,litt sånn Memini-aktig kanskje?
De har jo også utrolig mye koslig og fint,og veldig god kvalitet på klærne!Antrekket i morgen er heldigvis klart...da blir det nok en gang på med Halloween kostyme og en skikkelig skummel bursdag,så mamsen kan aldeles ikke ligge lenger i sengen sin men få opp farten og begynne forberedelsene......på tide å begynne dagen!
Takk for alle koslige kommentarer til alle som legger igjen et spor,
ha en fin torsdag alle sammen!!!

6 kommentarer:

  1. Nydelige barneklær, og jeg er så heldig at jeg har flere jeg kan kjøpe til. Dette er barneklær etter min smak, tror nok faktisk ungene vil like dem også :)Her må man inn å titte litt.
    Klem

    SvarSlett
  2. Å SÅ MASSE FINT TOVE!
    BARE SÅ SYNN TRINE IKKJE ER ENIG MED MEG LENGRE...
    GRATULERER MED DAGEN TIL SKJØNNE LINUS!
    OG LYKKE TIL MED FEIRINGEN!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Förstår att du föll för dessa barnkläder..skulle jag oxå ha gjort...härlig nostalgisk stil, nu har kylan övergett oss och mildvädret är tillbaka, ha en fin helg, kram VIOLA

    SvarSlett
  4. Super fine barneklær, og ikke minst nydelige bilder;) Danskene er best på klær og design;)

    Hilsen Mari;)

    SvarSlett
  5. Som alltid er din smak utsøkt:) Vakkert er det!

    SvarSlett
  6. Vilka underbara bilder du bjuder på idag,
    mina grabbar hade vägrat ha på sig såna kläder, men de var vackra.
    ha en skön helg å massor av ullaklemmar

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.