fredag 26. oktober 2012

Er det ikke deilig...


















 ...når man sakte våkner en lørdagsmorgen,uten en gang å ha opp øynene men bare kjenner så deilig det er at det er lørdag,godt og varmt under dyna,regnet pisker på vinduene og det er no stress :)
Jeg elsker å våkne uten hjelp fra vekkerklokka,og kjenne på den gode friheten det innebærer!Nå hører jeg ungene også koser seg på rommet til Linus som ligger vegg i vegg med vårt soverom,og det plapres i vei om fremtidens spennende hendelser...Linus sin første håndballkamp i dag:"Trur du ej får pokal eller medalje???" - greit å spørre storesøstra som har litt av begge deler og er røynde på området."Trur du ej mista tanna i dag?" Linus mister snaaaart sin første tann og er så spent på hele opplegget...er det låkt,kommer tannfeen??? Mange store spørsmål blir stilt,artig å høre på dem :)
Ute er det visst svart og "mørkenatta" enda selv om det er på tide å stå opp,men det gidder jeg ikke enda for sannelig skal svartheten rundt meg nytes,en seig og god start på morgenen!Og med data'n like i nærheten så blir det noen inspirerende bilder å starte dagen med også!Jeg har alltid vært glad i svart,og selv om jeg ikke har så mye for tiden er det likevel en favoritt som kan gjøre så utrolig mye...enten det er i små eller store doser!!!Som på bildene :)
Personlig får jeg utløp for mine svarte lyster på ungene sine rom,
har en og annen idè jeg kjenner må settes ut i livet...Martine skal få seg en prøvedukke som jeg skal male svart/grå og herpe litt.Linus tror jeg skal få tavlemaling på døren sin.Svarte sofaer står på ønskelisten til begge.Super ordnings for mor i huset,som til tross for at hun elsker svart maler omtrent alt hun kommer over i en eller annen hvit nyanse.Liker du svart da?Har fått brunt langt nedi vrangstrupen kjenner jeg,og maling på hjernen.Så da kan man vel ikke ligge i sengen så mye lenger likevel da...skal noe bli gjort er det bare å sprett opp og få litt ut av dagen!Kjekt å male!


En fin lørdag til deg også :)
images pinterest


3 kommentarer:

  1. En dejlig måde at vågne på. Jeg nyder også lørdage hvor man kan sove længere og hygge sig i sengen inden man står op. Her var begge børn stået op, da jeg vågnede. De havde været stille, lukket vores dør til soveværelset og var gået ind i stuen og sidde.
    Men her er dagen nu startet. Jeg er kommet op og sidder nu og hygger ved pc´en.
    Fine billeder du viser denne gangen også. Dejligt med god inspiration.
    Hvor er dine børn (fra forrige indlæg) smukke og så fint de er klædt i tøjet. Gode billeder.
    Du må nyde resten af lørdagen. Spændende hvordan det går til håndbolden.
    Klem Lonni.

    SvarSlett
  2. I love all, thanks !!!!
    You give me so much beautiful idea, the blue armchair and the table are so cute, I want to do the same with old I got
    Have a good week end

    SvarSlett
  3. How chic is black!
    Good weekend for you!
    Débora

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.