mandag 3. september 2012

Velkommen....

















...til bords!
Jeg inviterer på høstmeny,og da må man selvfølgelig ha bordet
dekket i frodige høstfarger!!!
NIB's utfordring "Inviter!" denne måneden satte hodet i brann,
idèene vrimletr og jeg klarer knapt nok å begrense meg
Det er nemlig ikke mye som er gøyere enn å dekke bord!
Her kunne mamsen knapt nok få ungene på skolen fort nok,og straks døren var lukket svingte jeg meg rundt og begynte å leke meg litt.
Møbler ble flyttet,bord dekket,blomsterdekorasjon laget av det man kunne finne...roser fra hagen,rogn,epler og avblomstrete klematisknupper samt noen grener med kaprifol var alt jeg trengte...vips så ble det akkurat slik som det skulle bli :)
Må bare si som sant er: storkoste meg!!!
Det er nesten slik at jeg kanskje må lage et innlegg til...for jeg tenker som så at Inviter ikke nødvendigvis behøver være et dekket bord...
jeg har maaaange andre idèer jeg.
Men det er ihvertfall knakande sikkert at om man tilfeldigvis skal 
dekke bord og invitere gjester,så finner man jammen mye
flott ute i naturen for tiden.Det er bare å fråtse!
Andre fine bidrag kan du se her !
Det er tydeligvis ikke bare jeg som liker å dekke bord ;)




9 kommentarer:

  1. Det ble et veldig fint høstinspirert bord:-)

    SvarSlett
  2. Utrolig vakkert bord! Her hadde jeg kost meg glugg. :o) Tror skravla hadde gått lett her sammen med deg.

    Har du sett at jeg har giveaway?

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  3. så nydelig !!!
    Dette kommer langt , lykke til !!!
    klem ingrid :)

    SvarSlett
  4. For et nydelig fint bord du har dekket!! Kjempefine farger:)
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Blev så fint..härligt med organga mot det starka cerisa...man blir glad..du lyckades verkligen med din vackra höstdukning, ha en fin vecka, kram

    SvarSlett
  6. GOD MORGEN FLINKE TOVE MOR:))
    Dette var bare lekkert !
    Jeg har fått i oppdrag og dekke bord på Onsdag :))
    det er til en utstilling for kjøpesenteret vårt:))
    jeg har bestilt rognebær og orange kryantimum og litt annet gøy ...gleder meg !
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  7. Helt fantastisk! Et utrolig flott bidrag til utfordringen!
    Her vil jeg også sitte og nyte det flotte bordet og selskapet! Fargene er så flotte sammen og kontrastene er skjønne! Et spennende bord!

    Lykke til i utfordringen! Gleder meg til å følge deg videre!
    En flott dag til deg!

    SvarSlett
  8. Beautiful table! And beautiful dinner room!
    Compliments for the decoration!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.