fredag 7. september 2012

Nei nå altså....


 ....måtte go'koppen ned av kroken sin!Nå skal rompa nemlig direkte nedi sofakroken,og der skal den jaggu meg bli værende!!!Fredag folkens,jippi!



Mini-Break???Nope!!!!Jeg skal rett og slett ha meg en

maxi-break!!!


 Synes den nye blåfargen på Bastion-koppene passet særdeles godt til blå Hortensia...jeg var vinglepetter aldeles når jeg skulle kjøpe blomster tidligere i dag,- det er jo søren tutle meg like fint med både rosa og blå Hortensia men jeg endte med blå (til slutt) og siden jeg et par timer etterpå gikk meg på nettopp denne koppen så skjønte jeg det var meningen!


 Denne krukken hadde stått tom altfor lenge nå...så deilig med de frodige,herlige Hortensiane!!!Finnes det vakrere blomst???Så deilig det er å innlede helgen med en liten påskjønnelse til seg selv i form av nettopp blomster...mere skal det ikke til,jeg smiler ihvertfall fornøyd!


God helg 

1 kommentar:

  1. GOD KVELD SKJØNNE TOVEMOR!
    SÅ BRA Å SETTE SEG NED OG BARE GJØRE INGENTING :))
    NYDELIGE BLÅTONER FRA DITT VAKRE HJEM !
    NATTA KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.