onsdag 5. september 2012

Er det ikke merkelig...



...hvor fornøyd man blir med seg selv og sine ommøbleringsresultater hver gang man flytter litt om på noe?
Her skjer det titt og ofte...og hver gang synes jeg 
resultatet blir myyyye bedre enn sånn det var før!:)


Etter mitt plutselige innfall om å dekke høstbord og delta i 
Nib-utfordringen for et par dager siden,så fikk spisestuen og 
desse stolene bytte plass.Har gjort det mange ganger før også forresten
- og like mange ganger har jeg tenkt:"Jada, ditta var meininga!!"          


Denne gangen kjennes det ut som jeg er ekstra fornøyd!Rare greier.Det var sikkert slik sist gang også...bare jeg som har hukommelses-svikt sikkert!
    Konklusjonen er i allefall soleklar - ommøblering gjør susen!



Pisty var snar å krype oppi en av de "nye" stolene og var ganske så uinteressert når matmora lurte på om han og de andre to langsnutene
ville ut på tur....det er jo nesten mer spennende å være inne og se hva 
jeg finner på synes de visst..kan det eventuelt utvikle seg flere behagelige,ekslusive sitte/ligge/sløvemuligheter rundtomkring i heimen?Eller flere gode utkikkspunkt i vinduene 
så man kan følge med på hvem som beveger seg forbi mon tro?
Men akkurat for denne gang sier jeg meg ferdig med å snu om på ting og tang...men drømmer stadig vekk om nytt gulv og det hadde jammen ikke vært så dumt med hvite slip-covers på de stolene her heller...
da spørs så det hvordan det hadde gått med luksuslivet til hundene som kaprer stoler og sofaer med største selvfølge!!!!
Jeg synes ihvertfall at

forandring fryder :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.