søndag 1. juli 2012

ooops....


...her gikk visst fingrene fortere enn hjernen,- ikke så sikker på det er helt bra!Innlegget her ble publisert før jeg hadde fått skrevet et ord - men det er godt det går an å redigere etter man har trykket på publiseringsknappen...uten at man vet det engang!!!

Akkurat nå passet det meg nemlig særdeles utmerket å kose meg med bilder som desse mens jeg ligger og later meg i sofaen.Det har vært en travel helg,så dette var aldeles deilig!Deilig å slappeta,deilig å få titte inn til et nesten helt eventyrlig vakkert hjem :)
Og det ser jo faktisk nesten ut som det bor en prinsesse her!!!
Og Prinsen tror jeg glimrer med sitt fravær,eller så er han helt og totalt underlagt Prinsessen når det gjelder innredning for her kan jeg ikke finne en eneste pitteliten maskulin detalj noen plass!!!
Jeg tror faktisk både Prinser og andre mannebein hadde fått fnatt bare de stakk nesen innenfor døren her!
Jeg derimot synes godt jeg kunne trivdes her,ihvertfall i en fantasiverden i det minste.I det virkelige liv er det nok en smule verre å forestille seg et liv med tepper på gulvet og hvitt overalt.Sånn med mindre jeg hadde ansatt en vaskekjerring som var usedvanlig i å vaske....døgnet rundt!!!
Og jeg er temmelig sikkert på at hundene min hadde elsket å dandert seg oppi denne saken...men sofalivet for deres liv nærmer seg en brutal slutt...ihvertfall på den ene stuen.Nå har nemlig Gubben og jeg funnet oss en ny sofa som vi kanskje skal ha...
og den skal ikke hunder oppi!!!Nååååde den som prøver!

Skapet her var forresten voldsomt kjekt,fantastisk hvor mye god oppbevaringsplass det hadde...men når jeg endelig får kommet meg opp av sofaen her å skal jeg begynne på kjøkkenøya mi og da skal jeg jammen få litt mer plass jeg også,og få litt vekk fra benkene.Men når man får litt vekk fra benkene blir det jo mer plass til å pynte på benkene og kjenner jeg meg selv rett så bir det nok etterhvert omtrent akkurat like fullt der,haha:)
Et kjøkken kan vel nesten aldri få nok oppbevaringsplass,samme hvor stort det er tror jeg.Vi har som regel nok og vel så det å fylle det med,og mer kjøper vi jo hele tiden,ikke sant?




Soverommene og badet er like feminint og lekkert som resten av huset - hmmm,hvor er ungene som slenger fra klær seg til alle kanter?Tror denne Prinsessen er både Prinse-og barnløs jeg?
Martine skifter antrekk x antall ganger for dagen,og samme hvor mye mammaen gneller så er det visst veldig vanskelig å legge på plass etter seg...går det noen gang inn i hodet mon tro?




jaja...det var skjønt å drømme seg vekk til denne lille eventyrverdenen en liten stund...og selv om virkeligheten ikke alltid går helt etter planen så er den tross alt å foretrekke.Gubben så kjedelig det hadde vært om jeg ikke hadde noen å vaske etter,rydde etter...
kunne risikert å ligge på sofaen i mer enn fem minutter jo!

skandale ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.