mandag 16. juli 2012

Er man konge...


så er man konge,og i dette tilfelle snakker vi om en viss spille-konge.Som mamsen fant på plass foran wii'en ikledd det han sannsynligvis synes var et passende antrekk:Konge.Litt av en type!Så da må jeg vel la meg inspirere av bildene under da...tiden går fort og snart er det høst og bursdager på rekke og rad...Linus blir 7 i november og jeg tenker hvis mamman hadde disket opp med en playstation-kake hadde det blitt hakeslepp påfulgt med vill jubel!!!






Sik er morgenstunden gjerne hos oss...Linus spiller (men ikke med Konge-antrekk vanligvis...) og Martine ser på noe fjas på tv'n.Gjerne Lykke til Charlie,eller Det søte liv til sjøs.Så da jeg ropte på ungene her en morgen og skulle få dem til å se det flotte synet av en turistbåt som dro fra Ålesund sier Linus entusiastisk:"Se Martine,der reise han Zack og han Cody!!"
Men nå har Martine fått dilla på pc'n.Og det skal selvfølgelig være den bærbare jeg pleier bruke.MTV og Youtube er de nye favorittene.Jenta kan hitlistene bedre enn foreldrene.Joda,det er da man begynner å lure på om man er litt gammel.Men som vanlig avfeier jeg den tanken like fort for å innse alderen sin er ikke på tale!Og nesten like grusomt er det å tenke på hvor gamle kidsa blir - 7 & 9 i høst,huttemegtu som tiden går flyr !!Og det gjør forresten den timen de har disponibelt til spilling og tv'n  nå om morgenen også...da må nemlig jeg utnytte tiden og være husarbeid-dronning uten make.Men til tross for tittelen kan jeg ikke si antrekket mitt er like stilig som Linus sitt ,her er hverken krone eller kappe men noe så elegant og praktisk som en joggebukse ;)

Morgenstund har gull i munn,deilig med en ny og ubrukt dag og uke og foreløbig kjenne seg fit for fight og proppfull av energi.


Giiiid det lenge varer ;)



3 kommentarer:

  1. Vilket drömkalas för en liten kille alltså!!! Tårtan och allt är ju hur läckert som helst, Önskar dig en fin vecka vännen. Kram

    SvarSlett
  2. Vi har også sånne morgener, data og tv.
    Tiden flyr virkelig. Min eldste er tenåring og min yngste er snart skolejente. Hvor ble årene av...
    Ønsker deg en flott dag!!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Fine kong LINUS!
    TENK Å FÅ VERA KONGE FOR 1 DAG!!!
    KLEMMER TIL ALLE 3 FRA ELI:))

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.