onsdag 6. juni 2012

slett ikke dumt...


...med bibliotek på hemsen dere!!!Det hadde jeg i utgangspunktet ikke drømt om,men når man ser slike bilder så har drømmene en merkelig tendens til å forandre seg sånn helt plutselig?


Dette var litt av en stue...


Og "utestuen" er slett ikke verst den heller...for en deilig,avslappende men lekker stil på møblemententet...den som bare kunne slengt rompa nedpå her en stakket stund!Men jeg får vel være fornøyd med at jeg har tatt meg fem minutt på rompa her jeg er...føler jeg har utrolig mye å gjøre men er litt på felgen energimessig.Det går vel over...


Herlig med alle de store deilige vinduene som slipper inn så mye lys på det landlige og rustikke kjøkkenet,naturen kommer inn :)




Jammen ser ikke badet ganske så fristende ut også...nei skal sant sies så ser frøken Andersen her seg selv for seg i alle rommene i dette flotte hjemmet ...

ihvertfall på en liten husmorferie ;)



1 kommentar:

  1. Hei, elsket vinduene i dette huset, på kjøkkenet spesielt.

    Stor klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.