onsdag 13. juni 2012

Jeg smiler alltid søtt...


...når jeg går og ser inn til ungene om alt er bra før jeg legger meg.Det er vel ikke noen overraskelse at jeg synes mine to er verdens herligste unger,så smilet kommer fram og varmen brer seg rundt hjertet når jeg ser skjønningane sove.Men...en viss kar får av og til smilet til å bli ekstra stort,ja faktisk kan det komme noen latterkramper rett som det er!!!I kveld var nok en sånn kveld!Jeg listet meg inn på rommet til Linus'en og ser med en gang at her er det noe som ikke stemmer.."hva har fyren tatt på seg i dag da?" tenker jeg for meg selv mens jeg spent går bort til han og ser:et par grønne svømmebriller!!!!
Det spørs om gårsdagens impulsive innkjøp av våtdrakter gav uante konsekvenser slik at gutten nå drømmer om badeliv og dermed iførte seg svømmebrillene...ikke vet jeg,det foregår så mye rart oppi hodet til den typen så det er ikke godt å vite hva han har tenkt...jeg gleder meg til å høre retorikken bak det i morgen tidlig ihvertfall!Heldigvis klarte jeg å lirke av han brillene som allerede hadde lagt store merker i fjeset hans...han så ikke ut til å merke noe,bare smilte verdens skjønneste smil og snudde seg til siden!!!
Får satse på han drømmer videre like søtt uten briller....;)


love you Linus

1 kommentar:

  1. VILKEN HÄRLIG BILD...LYCKA ÄR ENS BARN....DET VÄRSTA ÄR ATT DET GÅR SÅ FORT, HELT PLÖTSLIGT ÄR DOM VUXNA....HAR 2 ST VUXNA MÄN SOM ÄNDÅ ÄR MINA SMÅ BARN :) KRAM OCH HA EN FIN HELG

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.