tirsdag 19. juni 2012

Introducing...


...ei lita pusefrøken vi henta hjem i går kveld.
Ungene ante ingenting og ble såååå glade,og såååå overrasket.Linus tror han er forelsket i henne og erklærte sin kjærlighet til nurket i dag tidlig :"Ej elsker dej!" 
Ronja ble kalt Poffen der hun bodde,men vi valgte å bytte navn for denne frøkena ser virkelig ut som en skikkelig Ronja - og dessuten kjenner vi allerede en tobent Poffen så det ble litt feil.Vet ikke hvem som hadde blitt mest "fornærmet" jeg om vi fortsatte med det navnet:Per-Olaf Poffen eller Ronja Poffen?Nei,holder oss til Ronja!
Ronja elsker nok ikke så mye tilbake helt enda.Langsnutene er nemlig frykteligforferdeliggrusomt skumle....men de vil jo egentlig bare snuse litt på nykommeren,men det er ikke så lett å forstå.Det går seg nok til,slik det pleier med oss to og firbeinte i galehuset her.

velkommen til oss søta :)


5 kommentarer:

  1. Nydelig liten pusefrøken.

    SvarSlett
  2. Nydelig pus:) Heldige dere, har to hunder, så katt er nok et saga blott for meg.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. vi har tre hunder!!!Skulle sett så gode venner de er,itt'no problem:)
      toveklem:)

      Slett
  3. What a sweetie !!.....love Ria....xxx...

    SvarSlett
  4. ohh she/he looks like my cat but then with long hair. So beautiful!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.