torsdag 21. juni 2012

Hersens bloggere.....


...tenker jeg hvert år når de (nope,not me) begynner med jul og glede nesten omtrentlig straks sommeren er omme.
Men i dag er det jeg som burde skamme meg,her jeg sitter i bikinien svett og klam og legger ut julebilder!


Green Gate sin nye katalog er nemlig offentliggjort,og her ser du noen av  fargene som kommer til høsten!
Ikke så veldig høstlig akkurat....




Tvert imot så får jeg nesten sommerfølelse jeg av de friske herlige fargene!!!:)
Kunne kjøpt alt jeg ser med det samme!


Det gjelder selvfølgelig smeg-kjøleskapet også ;)



Jul,Høst....kall kolleksjonen ka farsken du vil - 
for meg er det love at first sight og den love'n varer 24 timer i døgnet,7 dager i uken....året rundt!!!

Fantastisk fint :)



2 kommentarer:

  1. Ja takk til alt! Utrolig mye fint.
    Drømte om pastellfarget Smeg lenge, men endte på Creme, det er jo noe med å overtale mann og fornuften til isblå eller råsa ;)

    Fiin kveld!

    SvarSlett
  2. Åhhh man vill ju ha ALLT!!!!! Midsommarkram från mig

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.