tirsdag 22. mai 2012

Takk Kerstin...



...på Den Grønne Baljen i Bergen som trakk meg som heldig vinner av maiutgaven av JDAL-magasinet.Det hadde jo jeg klart å erverve meg allerede jeg,så jeg takket fint:takk,men nei takk!Men tror dere ikke at Kerstin ville overraske med noe annet istedetfor!
Så forleden dag var det spennende pakke i postkassen,og jeg fikk meg en nydelig-skjønn-og-deilig såpe med bilde av en søt gutt i bunad...glimrende i desse 17.mai-tider forresten, og en nydelig pakke med servietter som matchet så fint den turkisgrønne serien fra Mestergrønn som jeg fikk i bursdagsgave!For en service sier bare jeg og takker nok en gang snille Kerstin for koslig pakke!


En ting som er sikkert er at jeg gleder meg veldig til å stikke innom butikken med det rare i når jeg er i Bergen neste gang!
Da skal du få takkeklemmen Kerstin ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.