onsdag 30. mai 2012

Så dumt...


...synes det var så trist å lese at Bella Blå skal slutte.Dette er virkelig en av god-butikkene jeg elsker å ta meg en tur til,selv om det innebærer en times kjøretur og en ferge.I nydelige omgivelser så det er bare kos.Og så er det alltid koslig å komme på butikken med kjekke tauser bak disken og butikken i seg selv har også en egen stemning!Nå kunne jeg tenkt meg å hevet meg i bilen og kjørt utover...oppleve butikken for siste gang mer enn akkurat å fråtse i andres uhell.Men her sitter jeg jo med den hersens foten min da og kommer meg ikke særlig langt!Bor du i nærheten anbefaler jeg en tur uti Fosnavågen og Bella Blå,i tillegg til noen andre altfor kjekke butikker :)
Ønsker Bella-damene lykke til videre og takker for det dei var !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.