fredag 11. mai 2012

et lite kvirrevitt






'



...fra meg denne fredagen.Har tatt første del av fredagen veldig med ro...var rett og slett både litt sliten og det kjentes i skrotten at jeg hadde vært å sykehuset og fått prøvd ut diverse øvelser som forhåpentligvis skal hjelpe meg til å bli bra igjen!
Det var så fredelig og herlig her på morgenkvisten,med sløve hunder,unger på skolen og det eneste jeg hørte var fuglekvitteret  utfor vinduene.Så glad jeg er jeg bor så landlig til og slipper trafikk og spetakkel rett utfor husveggene!(Spesielt når her er så mye spetakkel innenfor dørene,hihi).Da det endelig ble litt futt i meg så hadde det selvfølgelig begynt å dryppe litt ute,men det var bare å bite i det sure eplet og innse at når jeg var så dum som ikke hadde gått tidligere når det var fint så kunne jeg egentlig bare ha det så godt!!!Nå er både tur unnagjort,hunder,katter,kaniner og unger matet og jeg er godt i gang med husvask....og litt ommøblering må også til;)
Gleder meg til fredagskosen om litt...

ukas beste kveld er endelig her ;)
bilder fra cox & cox

2 kommentarer:

  1. Halloj, jag har också känt mej vissen idag,
    trött och sliten. Men nu är det helg och vila.
    Så vackra fåglar du visar idag.
    Trevlig helg, glöm inte att mata mannen också;)
    Kram ulla

    SvarSlett
  2. Men vilket underbart fågelinlägg-så fina burar...
    helgkram från mig!!!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.