torsdag 3. mai 2012

Denne stilen....


 ...eeeelsker jeg!!!!:)

 Hva man skal kalle den vet jeg ikke,- jeg kaller den belgisk/nederlandsk jeg da!!!!Veldig Riviera Maison-aktig;elegante møbler mot det litt tøffe og rustikke,litt naturmaterialer og farger og grove materialer og de litt mørke jordfargene.Det blir liksom så veldig koslig og tøft :)





 Og i dette nydlige hjemmet har de til og med den tapeten jeg har forelsket meg i på barnerommet...jeg har lyst å ha den i gangen når den skal pusses opp igjen,- og når jeg ser desse bildene blir ikke lysten mindre akkurat.Så artig med de fugleburene også da,en idè å ta med seg!






Oj oj oj....for noen vegger!For et gulv!For en kommode!For et badekar!Ja for et bad!!!



Det ser slett ikke så verst ut å sitte ute i solsteken her heller...
knalltøffe de gamle bjelkene de har brukt her synes jeg!!!!Her er det lite solstråler å skimte..tvert imot er det ganske kaldt og nå må det fyres opp slik vi kan få en lunk og litt varme i skrotten!!!!Har tilbrakt siste timene under teppet på sofaen etter å ha tilbrakt formiddagen først på Åse sykehus hos Fysioterapeut før turen videre gikk til diverse butikker hvor kjerringa skulle finne seg treningsklær...neste uke skal vi prøve å få bukt med ryggen min og da var det bare å stille opp i nettopp treningsklær var beskjeden jeg fikk.Mine treningsklær består vel for tiden av joggebukser med malingsflekker på alle og en omtretlig...men nå blir det litt mer style over meg heldigvis!
Men all prøvingen gjorde ikke godt for kroppen....verker i vei!
Så da passet det utmerket med pc`n på fanget og et besøk i nettopp dette kjempetøffe og koslige huset akkurat nå!For jeg vil bare kose....og sløve....ihvertfall pittelitt til:)






Her er forresten link til den tapeten som er fra engelsek Nina Campbell,den finnes i forskjellige farger og er sååå fin!For oss i Ålebyen vet jeg Karisma selger den:)

1 kommentar:

  1. Hei Tove....så nydelig. Vet du hvor man kan få tak i den skjønne tapeten, forelsket meg tvert i den. Har en vegg på hytta som er satt av til tapet. Angrer på at det ikke ble flere vegger i huset med tapet, det er så effektfullt.

    Her er det også kaldt, og på første mai snødde det så det raste av taket. Nå skinner sola heldigvis, ønsker deg en superfin helg, og lykke til med ryggen og alt det derre....varm klem fra Mona

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.