tirsdag 10. april 2012

vil ha...


 ...dette gulvet.Vil med store feite bokstaver!!!
Eller i det minste et som ligner veldig.Og da er spørsmålet...vet du om noe sådant???Dette er et gulvbelegg faktisk,og er å få tak i "så nært" som i Usa!(Det var vel ikke noe typisk eller?)Men finnes det noe lignende her til lands  mon tro???Da bare mååå du tipse meg.....kan gjerne være laminat,men ikke parkett for med 16 stk hundeben som tusler frem og tilbake over gulvene her  er det lite praktisk med parkett  her i heimen.

Takker for tips!!

1 kommentar:

  1. Får se om du er like heldig som meg og får et brunt et, hihi

    Det var kjempefint!
    Enig i hundevarianten, jeg valgte parkett, angre, angre!!!

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.