søndag 8. april 2012

Og jula varer helt til...













...påske?

Det sies og synges så,og når vi ser ut av vinduene her så ser det slik ut også.Derfor tillater jeg meg en god dose med rødt i dag,-
rødt er faktisk festlig hele året rundt og gir et forfriskene vårlig og sommerlig uttrykk synes jeg:)
I dette koslige hjemmet med hvitt som base og ltt gammelt og nytt var rødt rett og slett helt herlig!!!Elsker den tøffe lampen som henger over bordet på første bildet,og den gamle stolen innimellom de røde,fancy!Sofaen i striper og litt falmet stoff ser akk så behagelig ut...fikk lyst å krype oppi!Sengene ser igrunnen deilige ut de også,men huttetu...dette er ikke tidspunktet for å tenke på senger,nei nå må man finne ut hva man skal finne på denne dagen og ha det kjekt med familien!
Av en eller annen grunn får jeg en sånn god "family-feeling" av interiøret her,det ser rett og slett ut som et trivelig sted å bo
- jeg liker den røde tråden som går gjennom hele huset og helt uti hagen jeg:)

1 kommentar:

  1. Vilket vackert hem, och jag håller med om lampan, den är underbart fin. Och jag visste inte att ni inte har påskkärringar, är ju född drygt 2 mil från norska gränsen men har missat det. I vissa länder kommer ju påskharen med godis, här är det små kärringar.
    Ha en fin fortsatt påsk
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.