lørdag 28. april 2012

Makan til roping....





...det har vært fra senga i dag!!!!!Den har ropt og ropt,lokket på meg men jeg har prøvd å stå i mot...helt til nå!!!!Fatter altså ikke hvorfor jeg alltid er så steike trøtt lørdagskveldene når man liksom egentlig skal sitte lenge oppe og kose seg??? Tror det er den kvelden i uka jeg legger meg tidligst!Nokke så kjedelig....men jeg klarer rett og slett ikke holde øynene åpne jeg med mindre noen kommer med et par fyrstikker jeg kan sperre de opp med....så takk for meg og takk for denne dagen...så god senga mi skal bli...sånn ca helt til jeg våkner klokken 05 ett eller annet,det er da man virkelig angrer på at man ikke holdt ut litt til slik søndagsmorgenen ikke blir helt fiasko!!!!Sier som jeg har sagt veldig  mange lørdagskvelder før denne...neste lørdag,da altså!!!!!


særlig ;)

2 kommentarer:

  1. där sover du gott...jag har med svårt att hålla ögonen öppna specielt fredagskvällar framför tv....kramis semlan

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.