torsdag 19. april 2012

bohemske tilstander...


....synes jeg så absolutt det var her!!!:)
Men fy søren så stilig da dere!
En herlig miks av alt mulig rart,men så er det nok en plan med det hele likevel for resultatet er bare herlig!!!
Så er det også hjemmet til en stylist!


Bare elsker veggene her...undrer litt på om det er avskrapet tapet og litt rester og sånt,eller en tapet som faktisk ser slik ut,eller om de har trikset og mikset selv til de fikk dette helt fantastiske resultatet????
loooOOOooove the walls!




Ser sannelig ut som om de har tilsvarende "tapet" her....
og litt sprekker hører med!!;)





Ooooh...her våknet villdyret i meg og jeg kjenner at på dette badet kunne jeg trives....litt dyre-print gjør susen!!Elsker at badekaret er svart...og rått ,og tar ogjen svartfargen både fra den lekre lysekronen og skapet vi skimter bak på veggen der!!!



En slik jernseng har jeg alltid vært svak for,og den gamle prøvedukken står jo så til de grader i stil ikke sant?



Var det flere enn jeg som fikk en plutselig lyst til å finne frem bohemen i seg,desse bildene gjorde liksom susen.....

2 kommentarer:

  1. Wow for et stilig sted! Sånne vegger kunne jeg tenkt meg, men det hadde ikke mannen gått med på hihi! Takk for koselig hilsen fra deg! Ikke så lett med farger, men jeg har litt turkis på rommet fra før.. ha en fin kveld! klem Hege

    SvarSlett
  2. DU har en underbar inspirationsblogg, alltid så fina bilder att njuta utav, ha en fin helg, kram

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.